Αγωνιώδεις προσπάθειες της κυβέρνησης για τα 4 μεγάλα οδικά έργα

Το σκάνδαλο των οδικών αξόνων προσπαθεί να αντιμετωπίσει η κυβέρνηση. Εν έτει 2012 και η χώρα εξακολουθεί να έχει δρόμους της δεκαετίας του 60 σε βασική χρήση! Παράλληλα το κράτος έχει την απόλυτη ευθύνη για την διακοπή των έργων δυίμισι χρόνια τώρα!

Η επανεκκίνηση των συμβάσεων παραχώρησης των τεσσάρων αυτοκινητοδρόμων, κατά την κυβέρνηση θα αποτελέσει το κλειδί για την ανάπτυξη και κυρίως θα δημιουργήσει για πρώτη φορά, ύστερα από δύο χρόνια, ευνοϊκό κλίμα για επενδύσεις στη χώρα μας.

Οι συμβάσεις αυτές έχουν παρουσιάσει καθυστερήσεις στην υλοποίησή τους λόγω της μεγάλης οικονομικής κρίσης και της έλλειψης ρευστότητας στον χρηματοπιστωτικό τομέα, που επηρέαζε άμεσα τη χρηματοδότηση των έργων και των παραχωρησιούχων.

Πρόκειται για ένα από τα πιο κρίσιμα στοιχήματα για την οικονομία, το οποίο η κυβέρνηση καλείται να κερδίσει έως τις 30 Σεπτεμβρίου, ημερομηνία που έχουν θέσει ως στόχο ο πρωθυπουργός Αντ. Σαμαράς και ο υπουργός Ανάπτυξης Κ. Χατζηδάκης ώστε να επιτευχθεί η συμφωνία που θα
ξεμπλοκάρει τα τέσσερα μεγάλα οδικά έργα, τα οποία παραμένουν «παγωμένα» εδώ και περίπου δύο χρόνια.

Ειδικότερα, όσον αφορά το ξεμπλοκάρισμα των έργων στους αυτοκινητόδρομους, οι διαπραγματεύσεις με τους παραχωρησιούχους πρέπει να έχουν ολοκληρωθεί έως το τέλος του τρέχοντος μηνός για την επίτευξη συμφωνίας-πλαισίου, ώστε μέχρι το τέλος του χρόνου οι συμφωνίες για τα έργα να τεθούν προς έγκριση στη. Βουλή

Πάντως, οι εργασίες μπορεί να αρχίσουν πριν από την ψήφιση των συμβάσεων και αμέσως μετά την επίτευξη της συμφωνίας.

Πηγή: 
http://molonoti.gr

Δείτε επίσης