Παρ’ ότι βρισκόμαστε στην καρδιά του καλοκαιριού, ο Κυριάκος Μητσοτάκης και σύσσωμος ο κομματικός μηχανισμός της Πειραιώς, μαζί με τους υποψήφιους περιφερειάρχες και δημάρχους, “δουλεύουν” για την επικράτηση της “γαλάζιας” παράταξης στην εκλογική “μάχη” του Οκτωβρίου.
Ο Κυριάκος Μητσοτάκης έδωσε το “παρών” στην εκδήλωση στο Δημαρχείο της Μεσσήνης, για την υποψηφιότητα Πτωχού στην Πελοπόννησο. “Είμαι εδώ για να ενθαρρύνω ένα νέο άξιο στέλεχος στη νέα του αφετηρία, τον Δημήτρη Πτωχό, ο οποίος θα είναι ο επόμενος Περιφερειάρχης Πελοποννήσου” δήλωσε ο Κ. Μητσοτάκης.
“Πιστεύω ότι κατέληξα στον κατάλληλο άνθρωπο για την κατάλληλη θέση” πρόσθεσε, “πλέκοντας” παράλληλα το εγκώμιο του σημερινού Περιφερειάρχη Παναγιώτη Νίκα για το έργο που αφήνει πίσω του, ενώ δήλωσε ότι ήταν επιθυμία του κ. Νίκα να αποχωρήσει από τον “στίβο” της αυτοδιοίκησης.
Κομματικό χρώμα στις Περιφερειακές εκλογές δίνει η κυβέρνηση
Στο Μαξίμου και την Πειραιώς δίνουν ξεκάθαρα κομματικό πρόσημο στις εκλογές για την ανάδειξη των νέων Περιφερειαρχών, διαμηνύοντας ότι τους βλέπουν ως “φυσικούς” συνεργάτες και ως το “όχημα” για να προωθηθούν οι πολιτικές της κυβέρνησης, με αναπτυξιακό και κοινωνικό αποτύπωμα, για την ελληνική περιφέρεια…
“Δεν το έχω κρύψει, το είπα και πριν από λίγες μέρες όταν βρέθηκα στην Μυτιλήνη, ότι θέλουμε να δώσουμε κομματικό χρώμα στις Περιφερειακές εκλογές. Όχι για να βάψουμε και πάλι τον χάρτη γαλάζιο. Αυτόν τον βάψαμε γαλάζιο δυο φορές στις εκλογές του Μαΐου και του Ιουνίου. Αλλά για έναν πολύ απλό και πρακτικό λόγο: θέλουμε ανθρώπους οι οποίοι να συμμερίζονται το όραμά μας, με τους οποίους μπορούμε να συνεργαστούμε καλά” τόνισε ο πρωθυπουργός από την Καλαμάτα.
Οι… “οδηγίες”
Παράλληλα με τον κεντρική προεκλογική “εκστρατεία”, το μήνυμα στους υποψήφιους αυτοδιοικητικούς άρχοντες είναι να τρέξουν πόρτα – πόρτα, να μιλήσουν στους πολίτες, να τους γνωρίσουν και να τους πείσουν για στήριξη στο πρόσωπο τους.
Με εξαίρεση ένα μικρό διάλειμμα τον Δεκαπεντάγουστο, οι συσκέψεις στο κεντρικό στρατηγείο, στην οδό Πειραιώς, θα είναι συνεχείς.
Θα αξιολογούνται βήμα – βήμα η προεκλογική στρατηγική, οι άξονες του προγραμματικού λόγου, η προεκλογική καμπάνια αλλά και οργανωτικά ζητήματα, με τον χρόνο να μετρά πλέον αντίστροφα, καθώς απομένουν μόνο 2 μήνες ως τη νέα εκλογική “μάχη”.