Η χάρτινη εφημερίδα δεν έχει νικηθεί ακόμη από την ηλεκτρονική

Όπως προκύπτει από την έρευνα μόνο το 2,2% των διαφημιστικών εσόδων των εφημερίδων προέρχεται από ιντερνετικές πλατφόρμες και το ποσοστό αυτό είναι πολύ μικρό για να αντισταθμίσει τις απώλειες που έχουν οι έντυπες εκδόσεις των εφημερίδων. Ο εκπρόσωπος της Παγκόσμιας Ένωσης Εφημερίδων Λάρι Κίλμαν απέδωσε το γεγονός σε «έλλειψη έντασης» στην κατανάλωση ειδήσεων στο Διαδίκτυο.

Όμως τη μείωση των διαφημιστικών εσόδων που έχει τα τελευταία χρόνια ταλανίσει ακόμα και τους μεγαλύτερους δημοσιογραφικούς οργανισμούς έρχεται να αντισταθμίσει η αύξηση στην κυκλοφορία τους. Τα στοιχεία της έρευνας προέρχονται από 76 χώρες σε ολόκληρο τον κόσμο και καταγράφουν ότι η κυκλοφορία των εφημερίδων αυξήθηκε κατά 1,1% από το 2010 έως το 2011. «Οι εκδότες δεν πρέπει να αγνοούν τις έντυπες εκδόσεις» τόνισε ο Κίλμαν και πρόσθεσε ότι περισσότεροι από 2,2 δις άνθρωποι διαβάζουν μια έντυπη εφημερίδα, ενώ μόλις 600 εκατ. τη διαβάζουν online.

Πηγή: 
http://molonoti.gr

Δείτε επίσης