Οι βάνδαλοι να χρεώνονται τις καταστροφές που προκαλούν στην δημόσια συγκοινωνία

Η αντιμετώπιση των βανδαλισμών στη δημόσια συγκοινωνία γίνεται με έναν μόνο τρόπο: Συλλαμβάνονται οι δράστες (είναι πολύ εύκολο) και ασκούνται ΑΣΤΙΚΕΣ ΑΞΙΩΣΕΙΣ για τις καταστροφές. Κατέστρεψε κάποιος ένα ακυρωτικό μηχάνημα εισιτηρίων; Η αξία του είναι 5.000 ευρώ συνεπως χρεώνεται το κόστος.

Έκαψαν ένα τρόλευ; Όλη η ομάδα χρεώνεται την αξία του! Δείτε έναν πρόσφατο απολογισμό για να δείτε που έχουμε φτάσει.

Στις πρώτες εβδομάδες πιλοτικής λειτουργίας του συστήματος ηλεκτρονικού εισιτηρίου έχουν καταστραφεί 127 μηχανήματα του συστήματος εκ των οποίων τα 42 μόνο τις τελευταίες 16 ημέρες. Η πλειονότητα (80) του εξοπλισμού που έχει καταστραφεί είναι επικυρωτικά μηχανήματα, ενώ έχουν υποστεί φθορές και 41 πύλες εισόδου μετρό και ΗΣΑΠ καθώς επίσης και 6 εκδοτικά μηχανήματα

Λίγο πριν από τις δέκα το βράδυ της Τετάρτης στην πλ. Κάνιγγος, δύο άτομα μπήκαν στο λεωφορείο της γραμμής 021 προκαλώντας φθορές σε ένα ακυρωτικό μηχάνημα.

Αγνωστοι επιτέθηκαν λίγη ώρα αργότερα, στις 23.15, σε λεωφορείο στο Γαλάτσι και έσπασαν με σφυριά τρία επικυρωτικά μηχανήματα νέου τύπου. Ακόμα ένα επικυρωτικό μηχάνημα καταστράφηκε με τον ίδιο τρόπο σε λεωφορείο που βρισκόταν στην οδό Δαβάκη στο Ιλιον. Την ίδια ημέρα ομάδα νεαρών ακινητοποίησε 6 τρόλεϊ και 5 λεωφορεία στην οδό Πατησίων και έκανε γκράφιτι πάνω στο αμάξωμά τους.

Οι επιθέσεις στα παραπάνω λεωφορεία ήρθαν να προστεθούν σε σπασίματα σε μπάρες εισόδου-εξόδου στον σταθμό του ηλεκτρικού στο Νέο Φάληρο την περασμένη Δευτέρα και στις επιθέσεις που δέχθηκαν λεωφορεία έξω από την πανεπιστημιούπολη του Ζωγράφου μία εβδομάδα νωρίτερα.

Τα περιστατικάαυτά  δεν αποτελούνπλέον νέο φαινόμενο, καθώς από πέρυσι τον χειμώνα είχαν ξεκινήσει επιθέσεις σε σταθμούς του μετρό, σε ελεγκτές, ενώ το κάψιμο λεωφορείων και τρόλεϊ αποτελεί διαδεδομένο φαινόμενο τα τελευταία χρόνια. Πάνω από 17 τρόλεϊ έχουν καταστραφεί ολοσχερώς.

 

Πηγή: 
Μολονοτι με πληροφορίες από την Καθημερινή

Δείτε επίσης