Ασυδοσία στην τραπεζική συμπεριφορά

τράπεζα αναμονή

Οι Τράπεζες αυθαιρετούν εις βάρος των πελατών τους. Αποτέλεσμα τα χιλιάδες παράπονα πολιτών. Στη διάρκεια του 2012 το γραφείοτου Μεσολαβητή Τραπεζικών Υπηρεσιών,  δέχθηκε συνολικά 12.643 κλήσεις στο τηλεφωνικό κέντρο (210-33.76.700) καθώς και επισκέψεις στα γραφεία του.

Οι 11.221 αφορούσαν συναλλαγές ιδιωτών, 908 επαγγελματίες και μικρές επιχειρήσεις και 514 συναλλαγές επενδυτών. Επίσης, έλαβε 2.023 γραπτά παράπονα. Από αυτά, 1.776 αφορούσαν τραπεζικές συναλλαγές ιδιωτών, 145 επαγγελματιών και μικρών επιχειρήσεων και 102 επενδυτικές συναλλαγές.

Συνολικά, το 2012 διεκπεραιώθηκαν 2.775 γραπτές υποθέσεις. Επίσης, καταγράφηκαν πάνω από 20.000 επισκέψεις στην ιστοσελίδα του θεσμού (www.hobis.gr).

Πολλά αιτήματα αφορούσαν ρυθμίσεις ληξιπρόθεσμων οφειλών και τη μετατροπή δανείων χορηγηθέντων σε ελβετικό φράγκο, τόσο ιδιωτών όσο και επιχειρηματιών. Συνήθεις ήταν οι διαφωνίες ως προς την παροχή πρόσθετων εξασφαλίσεων, λόγω μείωσης της αξίας των υπέγγυων ακινήτων, καθώς και ο συμψηφισμός ληξιπρόθεσμων οφειλών δανειοληπτών με το υπόλοιπο λογαριασμών τους καταθέσεων, κοινών ή ατομικών ή μισθοδοσίας και η ανάκληση της εντολής παρακράτησής της. 

Πηγή: 
http://molonoti.gr

Δείτε επίσης