Επικοινωνιακοί στόχοι, εξαγωγές και προσέλκυση κεφαλαίων από το ταξίδι Σαμαρά στην Κίνα

Η επίσκεψη Σαμαρά στην Κίνα έχει κυρίως ΔΙΕΘΝΗ επικοινωνιακό χαρακτήρα: Η Ελλάδα συνομιλεί με του γίγαντες της παγκόσμια οικονομίας. Δεν είναι μονον αυτό πάντως. Οι Κινέζοι δείχνουν ενδιαφέρον για επέκταση της συμφωνίας στον ΟΛΠ, για το λιμάνι και ενδεχομένως και για το αεροδρόμιο της Θεσσαλονίκης, για το Καστέλλι, καθώς και για τον Αστέρα Βουλιαγμένης.

Ένας άλλος στόχος είναι η αύξηση των εξαγωγών ελληνικών προϊόντων στην Κίνα και του τουριστικού ρεύματος προς Ελλάδα, (παρ' όλο που απ' ευθείας αεροπορική σύνδεση Αθήνας-Πεκίνου εξακολουθεί να μην υπάρχει).

Για τα παραπάνω, θα υπάρξουν κινήσεις και συζητήσεις από δεκάδες μεγάλους Έλληνες επιχειρηματίες που συνοδεύουν τον πρωθυπουργό αναζητώντας ευκαιρίες συμφωνιών και συνεργασιών.

Την Παρασκευή, ο κ. Σαμαράς θα μιλήσει στο ελληνοκινεζικό business forum και θα συναντηθεί με τον πρόεδρο του Εθνικού Λαϊκού Κογκρέσου, Τσανγκ Ντετζιάνγκ, και τον πρόεδρο της Λαϊκής Δημοκρατίας της Κίνας, Σι Τζινπίνγκ. Το Σάββατο θα μιλήσει στο Διεθνές Πολιτισμικό Φόρουμ στη Χαντζόου και στη συνέχεια θα μεταβεί στη Σανγκάη, όπου θα συναντηθεί με το δήμαρχο και θα μιλήσει σε επιχειρηματικό φόρουμ.

Την Κυριακή ο πρωθυπουργός θα πραγματοποιήσει επίσκεψη εργασίας στο Μπακού του Αζερμπαϊτζάν, όπου θα συναντηθεί με την πολιτική ηγεσία για να προωθήσει τον αγωγό ΤΑΡ.

Η απόφαση εν τω μεταξύ της ΕΣΗΕΑ για απεργία στην ΕΡΤ κατά τη διάρκεια της επίσκεψης του κ. Σαμαρά στην Κίνα στάθηκε αφορμή για νέα επίθεση του μεγάρου Μαξίμου κατά του συνδικαλιστικού οργάνου των δημοσιογράφων, το οποίο κατηγόρησε ότι προσπαθεί να επιβάλει «συσκότιση στις διεθνείς κινήσεις του πρωθυπουργού».

Πηγή: 
http://molonoti.gr

Δείτε επίσης