Φουντώνει το αόρατο μποϋκοτάζ γερμανικών προϊόντων σε Ιταλία και Ελλάδα

Μαρινόπουλος

Έχει ξεκινήσει αυθόρμητα σε Ιταλία και Ελλάδα. Όλο και περισσότεροι καταναλωτές μποϋκοτάρουν συνειδητά γερμανικά προϊόντα αντιδρώντας έτσι στην... γερμανική επιμονή στην λιτότητα που έχει αλλάξει προς το χειρότερο τις ζωές τους. Το κίνημα αυτό είναι εντελώς ανοργάνωτο. Ουσιαστικά ξεκίνησε από τον κάθε έναν χωριστά. Ποιοί το κατέγραψαν; Οι ίδιες οι επιχειρήσεις που διαπιστώνουν μεγάλη πτώση πωλήσεων στα γερμανικά προϊόντα.

Οι καταναλωτές μποϋκοτάρουν ένα απλό προϊόν - π.χ μια μπύρα - έως μια ολόκληρη αλυσίδα σούπερ μάρκετ αν είναι γερμανικών συμφερόντων! Σύμφωνα με ευρωμέτρηση μάλιστα οι λαοί της Νότιας Ευρώπης θεωρούν κύρια υπεύθυνη για την κακή κατάστασή τους και την λιτότητα την Γερμανία. Στην περίπτωση της Ελλάδας είναι εντυπωσιακό ότι οι Έλληνες αποδίδουν ευθύνες και μάλιστα μεγάλες και στους πολιτικούς και στους εαυτούς τους.

Στο μεταξύ αρκετές εταιρείες προχώρησαν σε μεγάλες διαφημιστικές καμπάνιες για να αντιμετωπίσουν το αόρατο αυτό μποϋκοτάζ. Η μπύρα Amstel, διαφημίζει ότι "παράγεται στην Ελλάδα από ελληνικά σιτηρά και πρώτες ύλες". Μάλιστα χαριτολογώντας υποστηρίζει ότι δήθεν και το όνομα του ιδρυτή της είναι ελληνικό: ΑΜαργιαννάκης ΣΤΕΛιος!

Η γνωστή αλυσίδα σούπερ μάρκετ Lidl, στην δική της καμπάνια υπενθυμίζει ότι συμπλήρωσε 15 χρόνια στην Ελλάδα και για να εξευμενίσει το ελληνικό στοιχείο καταλήγει: "Τιμή μας".

Βεβαίως υπάρχουν και επιχειρήσεις που τονίζουν την ελληνικότητά τους, κλείνοντας το μάτι σε όσους δεν αγοράζουν πια γερμανικά προϊόντα. Η αλυσίδα "Μαρινόπουλος" έγινε 100% ελληνική και αναγγέλλει "όλο και περισσότερα ελληνικά προϊόντα στα ράφια της".

Παράγοντες της αγοράς εκτιμούν ότι αυτή η τάση θα συνεχιστεί ενώ δεν κρύβουν την ανησυχία τους για τον αποκλεισμό προϊόντων που παράγονται στην Ελλάδα και δίδουν χιλιάδες θέσεις εργασίας.

Πηγή: 
http://molonoti.gr

Δείτε επίσης