Το Φορτηγό Δημόσιας Χρήσης δεν έχει αυξήσει καθόλου το μεταφορικό κόστος - Πως τα ιδιωτικά φορτηγά ανεβάζουν τις τιμές των αγαθών

To Φορτηγό Δημόσιας Χρήσης, δεν έχει αυξήσει καθόλου τις τιμές στις μεταφορές μέσα στην οικονομική κρίση και την πανδημία και δεν έχει συμβάλλει καθόλου στην αύξηση των τιμών των αγαθών, επιβαρύνοντας το πορτοφόλι του καταναλωτή.

Η άποψη ότι το κόστος των προϊόντων αυξάνεται τελευταία και λόγω του μεταφορικού κόστους δεν αφορά το Φορτηγό Δημόσιας Χρήσης. Ποια φορτηγά αφορά; ΤΑ ΙΔΙΩΤΙΚΑ.

Πιο συγκεκριμένα, οι στόλοι ιδιωτικών εταιρειών (π.χ. των Σούπερ Μάρκετ) που διαπιστώνουν για παράδειγμα τις αυξήσεις στα καύσιμα τις μετακυλίουν αμέσως στις τιμές των αγαθών αυξανοντας τες. 

Να σημειωθεί ότι η αναλογία Δημόσιων - Ιδιωτικων φορτηγών στους ελληνικούς δρόμους υπολογίζεται με βάση έκθεση της Παγκόσμιας Τράπεζας σε 25% - 75%, δηλαδή 3 στα 4 φορτηγά ανήκουν σε εταιρείες λιανικής που μόνες τους προσθέτουν την αύξηση του μεταφορικού κόστους που διαπιστώνουν στην... τσέπη του καταναλωτή.

ΑΝΕΠΙΛΥΤΑ ΒΑΣΙΚΑ ΑΙΤΗΜΑ ΤΟΥ ΚΛΑΔΟΥ

Στο μεταξύ δεν έχουν αντιμετωπιστεί τα μόνιμα προβλήματα του κλάδου αλλά τώρα φαίνεται να υπάρχουν κάποιες ελπίδες μετά την τοποθέτηση του κ. Μιχάλη Παπαδόπουλου στη θεση του Υπουργού Μεταφορών. Ο κ. Παπαδόπουλος είναι γνώστης των προβλημάτων του κλάδου, υπήρξε και στο παρελθόν υπουργός Μεταφορών και έχει ήδη στα χέρια του υπόμνημα του μεγαλύτερου Συνδικάτου της χώρας (ΠΣΧΕΜ) με προτάσεις.

Πηγή: 
http://molonoti.gr

Δείτε επίσης