Ο δεκάλογος του καλού και κερδισμένου καταναλωτή λίγο πρίν τις εκπτώσεις .

εκπτωσεις

   Το δεκάλογο του καλού και κερδισμένου καταναλωτή παρουσιάζει η Ένωση Καταναλωτών Ελλάδος, ενόψει της έναρξης των εκπτώσεων, στις 15 Ιανουαρίου, οι οποίες θα διαρκέσουν μέχρι το τέλος Φεβρουαρίου.

   Παράλληλα αναφέρει πως είναι ζήτημα ζωτικής σημασίας η αναθέρμανση της κίνησης στην αγορά και επισημαίνει πως οι έμποροι θα προσπαθήσουν με μεγάλα ποσοστά εκπτώσεων να αναστρέψουν το υποτονικό κλίμα της αγοράς ώστε να αποφύγουν το λουκέτο.

  Με αφορμή, λοιπόν, την έναρξη των εκπτώσεων, προτείνει στον καταναλωτή τα εξής:

- Να αγοράζει με βάση τις οικονομικές δυνατότητες και τις πραγματικές ανάγκες του νοικοκυριού.
- Να κάνει σύγκριση τιμών και ποιότητας, που αυτό σημαίνει ότι τα είδη, που έχει «τσεκάρει» ο καταναλωτής, πριν από την έναρξη των εκπτώσεων, θα πρέπει να υπάρχουν στις βιτρίνες και στα ράφια των καταστημάτων, κατά τη διάρκεια των εκπτώσεων.
- Να φτιάχνει λίστα με τα είδη, που θέλει να αγοράσει, δηλαδή στην από πριν έρευνα τιμών, ώστε να διαπιστώσει, εάν, από την πρώτη ημέρα των εκπτώσεων, οι αρχικές τιμές είναι ίδιες με αυτές πριν από τις εκπτώσεις.
- Να αγοράζει, χωρίς χρονική πίεση, κάνοντας την πλέον σωστή επιλογή, σύμφωνα με ό,τι «χρειάζεται» και όχι με ό,τι «θέλει».
- Οι εκπτώσεις θα διαρκέσουν για 45 μέρες, συνεπώς δεν '' βιαζόμαστε ''... απεναντίας, χρειάζεται μεγάλη προσοχή, πριν επιλέξουμε τα απαραίτητα είδη για το νοικοκυριό.
- Να αποφεύγει τα καταστήματα και πολυκαταστήματα εκείνα που διαφημίζουν μεγάλα ποσοστά εκπτώσεων σε ένα ή ελάχιστα είδη τους. Αυτό δεν σημαίνει ότι και τα υπόλοιπα είδη των καταστημάτων αυτών είναι φθηνότερα, σε σχέση με αντίστοιχα είδη άλλων καταστημάτων.
- Να ενημερώνεται από τους εμπόρους για το εάν μπορούν να πραγματοποιούν αλλαγές ειδών, που αγοράζουν, κατά τη διάρκεια των εκπτώσεων.
- Να ζητάει απόδειξη, γιατί αφενός αποδεικνύεται η αγορά, σε περίπτωση ελαττωματικού είδους και αφετέρου αποτρέπεται η φοροδιαφυγή.
- Να ζητάει πλήρη και ακριβή ενημέρωση, όταν αγοράζει είδη με δόσεις.
- Να καταγγέλλει στη Γενική Γραμματεία Καταναλωτή [τηλ. 1520], όταν υπάρχουν αποδεικτικά στοιχεία των περιπτώσεων αυτών που κάποιοι θα προσπαθήσουν να παραπλανήσουν τους καταναλωτές με πλασματικές εκπτώσεις.

Πηγή: 
http://molonoti.gr

Δείτε επίσης