Υποβλήθηκε από m.t στις Παρ, 13/05/2016 - 17:25.
Η Ελληνική Εταιρεία Μαστολογίας (ΕΕΜ), στο πλαίσιο της συνεχούς προσπάθειάς της για ενημέρωση, πρόληψη και καταπολέμηση του καρκίνου του μαστού δημιούργησε ένα νέο σποτ με τίτλο «Όταν άκουσες τα νέα», το οποίο άρχισε ήδη να προβάλλεται από τους τηλεοπτικούς σταθμούς ως κοινωνικό μήνυμα, μετά από πρόσφατη απόφαση του ΕΣΡ.
Το concept του σποτ βασίζεται στη μεγάλη αλήθεια των γυναικών ότι το μυαλό τους πηγαίνει πολύ εύκολα στο κακό, παρ’ όλα αυτά όμως, δεν κάνουν τίποτα για να το προλάβουν.
Μ’ έναν απρόσμενο και συγκινητικό τρόπο, το μήνυμα συμβάλλει στην αφύπνιση των γυναικών και ειδικά εκείνων άνω των 40 χρόνων, ώστε να ενστερνισθούν την ανάγκη της πρόληψης και να αντιληφθούν τη σημασία της απαραίτητης εξέτασης από ειδικό μαστολόγο.
Η δημιουργία του σποτ είναι αφιλοκερδής προσφορά προς την ΕΕΜ της γνωστής διαφημιστικής Εταιρείας Bold Ogilvy.
Μοιράσου το: