Μόνο στην Ελλάδα οι εκάστοτε κυβερνώντες βομβαρδίζουν το αυτοκίνητο με πολλαπλούς φόρους μετατρέποντας την απόλαυση (ή την ανάγκη) που προσφέρει, σε οικονομικό βραχνά. Τώρα και αυτή η αξιοθρήνητη κυβέρνηση των μπακάληδων, μη έχοντας κανένα σςχέδιο για την ανάπτυξη και θέλοντας λογιστικά (και όχι πραγματικά) έσοδα, ετοιμάζει μπαράζ φόρων στο αυτοκινητάκι του κάθε πολίτη.
Θα βάλουν φόρους παντού: Στα κάυσιμα, την απόκτησή του, στα τέλη, στον δήθεν φόρο... πολυτελείας, στα τεκμήρια κ.ο.κ. Δεν τους πτοέι ότι περίπου 800.000 αυτοκίνητα έχουν καταθέσει πινακίδες ούτε ότι κυκλοφορούν πλέον όλο και λιγότερα αυτοκίνητα πολυτελείας.
Σύμφωνα με μπακαλίστικο σχέδιο, αυξημένα τέλη θα πληρώσουν οι περισσότεροι (μικρομεσαία και μεγαλύτερα αυτοκίνητα) και φόρο πολυτελείας (επιπλέον των τελών) θα πληρώνουν όσοι έχουν στην κατοχή τους αυτοκίνητα 2.000 κ.εκ. (και άνω) με ηλικία έως δέκα ετών (!), αλλά και όσοι αγοράζουν ΙΧ με εργοστασιακή αξία άνω των 20.000 ευρώ.
Θα βάλουν πάλι ειδικό φόρο στην βενζίνη με αποτέλεσμα να αυξάνεται η τιμή της σύμφωνα με εκτιμήσεις πάνω από 12 λεπτά ανά λίτρο, ενώ τη μεγαλύτερη επιβάρυνση περιμένουμε στην τιμή του ντήζελ κίνησης, καθώς αναμένεται να εξισωθεί με αυτή της βενζίνης! Στόχος να εισπράξουν 400 εκατ. ευρώ ετησίως από τους 157.349 ηλίθιους πολίτες που πίστεψαν το ελληνικό κράτος και αγόρασαν αυτοκίνητα diesel (πληρώνοντας και έως 4.000 ευρώ ακριβότερα), για να έχουν μηδενικά τέλη και χαμηλότερη τιμή βενζίνης.
Αυξήσεις αναμένονται και στη φορολόγηση του υγραερίου κίνησης, αλλά και στο φυσικό αέριο κίνησης, με την κυβέρνηση να προσπαθεί να εκμεταλλευτεί στο έπακρο τις διεθνείς χαμηλές τιμές των καυσίμων, χωρίς να λογαριάζει το τι θα σημαίνει αυτό όταν οι τιμές του πετρελαίου ανακάμψουν. Ούτε και το εάν θα υπάρξει έξαρση του λαθρεμπορίου μεταξύ πετρελαίου κίνησης και θέρμανσης, λόγω ανοίγματος της ψαλίδας των τιμών των δύο καυσίμων.
Τέλος αλλάζουν και τα τέλη κυκλοφορίας παρά το γεγονός ότι 700.000 ΙΧ δεν κατάφεραν να πληρώσουν τα προηγούμενα.