Ηλεκτρονικό Σπούπερ Μάρκετ: Φθηνότερα και στα... φέρνουν στο σπίτι

Η οικονομική κρίση υποχρεώνει όλο και περισσότερους έλληνες καταναλωτές να... ανακαλύπτουν τα ηλεκτρονικά σουπερμάρκετ! Κίνητρο οι χαμηλότερες τιμές και φυσικά η εξυπηρέτηση. Η συγκεκριμένη αγορά είναι ακόμη μικρή, ωστόσο η γενικότερη ανάπτυξη του διαδικτυακού εμπορίου συμπαρασύρει και την ανάπτυξη των ηλεκτρονικών σουπερμάρκετ.

Σύμφωνα με μελέτη του που αφορούσε την εξέταση της αγοράς των ελληνικών ηλεκτρονικών σουπερμάρκετ και σε δείγμα 400 e-shoppers (αγοραστές μέσω ηλεκτρονικών καταστημάτων) από όλη την Ελλάδα, προκύπτει ότι ένας στους έξι έλληνες καταναλωτές το 2013 δήλωσε ότι αγόρασε έστω μία φορά κάποιο προϊόν που πριν το αγόραζε συνήθως από σουπερμάρκετ.  

Ωστόσο το ποσοστό των πωλήσεων μέσω Διαδικτύου για τα είδη σουπερμάρκετ παραμένει στην Ελλάδα χαμηλότερο του 0,5%.

Πηγή: 
http://molonoti.gr

Δείτε επίσης