Άλλες διαστάσεις παίρνει η ατυχής αναφορά του Λαζόπουλου στο... καροτσάκι του Σόιμπλε. Ο εμπορικός διευθυντής της εταιρείας, Άμβυξ κ. Αλβέρτος Ρεβάχ, με μήνυμά του στην προσωπική του σελίδα στο Facebook, γνωστοποιεί πως η Άμβυξ «δεν πρόκειται να δώσει ξανά ούτε ένα ευρώ σε μέσο το οποίο δίνει βήμα στον Λαζόπουλο».
Αυτό σημαίνει ότι ο κ. Λαζόπουλος δεν είναι πια ούτε στο απυρόβλητο, ούτε και έχει την μεγάλη αποδοχή του παρελθόντος.
Σημειώνεται πως η Άμβυξ είναι εταιρεία εισαγωγής, marketing και εμπορίας αλκοολούχων ποτών στην Ελλάδα. Από το 1917, η εταιρεία αντιπροσωπεύει στην Ελλάδα διάσημες μάρκες ποτών, μπίρας, και άλλων αλκοολούχων (αλλά και μη) προϊόντων, ενώ από την 1η Απριλίου αναλαμβάνει το χαρτοφυλάκιο της Bacardi, το οποίο περιλαμβάνει μερικές από τις πιο αναγνωρίσιμες και κορυφαίες σε πωλήσεις μάρκες αλκοολούχων ποτών στον κόσμο, συμπεριλαμβανομένων των ρούμι Bacardi, την Grey Goose, τα blended Scotch ουίσκι Dewar's, το τζιν Bombay Sapphire, τα βερμούτ και τους αφρώδεις οίνους Martini.
Αναλυτικά η ανάρτηση του κ. Ρεβάχ:
«Απλά πράγματα: η δική μας εταιρεία δεν πρόκειται να δώσει ξανά ούτε ένα ευρώ σε μέσο το οποίο δίνει βήμα στον Λαζόπουλο. Δεν γίνεται να στηρίζουμε με τα λεφτά των καταναλωτών που πληρώνουν για τα προϊόντα μας, ανθρώπους που προσβάλουν, πέρα από τη νοημοσύνη και την ηθική μας, τους ανάπηρους, όποιοι και όπου να είναι. Ελπίζω να ακολουθήσουν και άλλες εταιρείες».