Απαισιόδοξοι οι Έλληνες, δεν καταναλώνουν

Μόνιμη αγοραστική απροθυμία των Ελλήνων καταναλωτών, αλλά και απαισιοδοξία σε σχέση με την εξέλιξη μισθών και ημερομισθίων καταγράφουν στοιχεία της πανευρωπαϊκής έρευνας της GfK Consumer Climate.

Σύμφωνα με την έρευνα αν και τα ελληνικά οικονομικά μεγέθη αρχίζουν να βελτιώνονται και αναμένεται μικρή ανάπτυξη για πρώτη φορά στο τρίτο τρίμηνο 2014 παρ’ όλα αυτά οι καταναλωτές έγιναν και πάλι επιφυλακτικοί κατά τους καλοκαιρινούς μήνες.

Τον Σεπτέμβριο ο δείκτης οικονομικών προσδοκιών υποχώρησε στις -20,3 μονάδες, 10,3 μονάδες χαμηλότερα από τον Ιούνιο.Στις εισοδηματικές προσδοκίες ο σχετικός δείκτης μειώθηκε κατά περίπου 10 μονάδες στις -27,2 μονάδες με τους Έλληνες καταναλωτές να εξακολουθούν να αναμένουν ότι τα ημερομίσθια και οι μισθοί θα πέσουν.

Ομοίως, η προθυμία για αγορές μειώθηκε το Σεπτέμβριο κατά περίπου 15 μονάδες στο επίπεδο των -29 μονάδων, έναντι του Ιουνίου.

 

Πηγή: 
http://molonoti.gr

Δείτε επίσης