Πως η Ελλάδα επιδοτεί την... κερδοσκοπία (τρόφιμα, πλοία)

Ο πληθωρισμός στην Ελλάδα τον Ιούνιο έπεσε στο 1,8% αλλά ο πληθωρισμός στα τρόφιμα... αυξήθηκε κι άλλο! Όπως όλοι γνωρίζουμε πια αιτία είναι η αδίστακτη κερδοσκοπία στην οποία όλοι μα όλοι βάζουν ένα χεράκι. Στο τέλος την πληρώνουν οι καταναλωτές και οι μη έχοντες, που περικόπτουν ακόμη και τα αναγκαία.

Πέραν των τροφίμων, άφωνο σε αφήνει η κερδοσκοπία στην ακτοπλοία. Τρείς επιβάτες και ένα ΙΧ για να πάνε Κρήτη με επιστροφή χρειάζονται... 1.000 ευρώ! Καταφανώς ακριβότερα από το να ταξιδέψουν στο Πάτρα - Ιταλία που είναι η διπλάσια απόσταση.

Η κλοπή στην ακτοπλοϊα γίνεται παρά το γεγονός ότι φέτος έχουν μειωθεί οι τιμές των καυσίμων κατά 40%- 45%. Τι λένε οι πλοιοκτήτες; Ότι είναι δήθεν αναγκασμένοι να υπερτιμολογούν για να βγάλουν τα σπασμένα περασμένων ετών. Πρόκειται για ψέμα δεδομένου ότι τα "περασμένα έτη" το κράτος τους ενίσχυσε με πακτωλό επιδοτήσεων όπως έκανε για όλους τους κλάδους.

Εδώ όμως δεν είναι πια ευθύνη του πλοιοκτήτη η κερδοσκοπία - κλοπή αλλά του κράτους. Τι ακριβώς μας λένε ελέγχουν κάθε τόσο όταν οι τιμές σε τρόφιμα και υπηρεσίες είναι εξωφρενικές; Τι ελέγχουν δηλαδή; Και πότε θα παρέμβουν; 

Η κυβέρνηση μας λέει ότι παρεμβαίνει π.χ. επιδοτώντας τους πολίτες για το ρεύμα, την βενζίνη και τα τρόφιμα. Ναι, αλλά η κερδοσκοπία μένει δεν φεύγει. Απλώς εμμέσως την επιδοτούμε όλοι μαζί.

 

Πηγή: 
http://molonoti.gr

Δείτε επίσης