Η οικονομική κρίση δεν εξαιρεί κανέναν, ή έστω εξαιρεί ελάχιστους. Η περίφημη Disneyland λίγο έξω από το Παρίσι βλέπει με τρόμο την επισκεψιμότητα να μειώνεται και τα έσοδά της να έχουν μετατρέψει την πλέον κερδοφόρα τουριστική επιχείρηση στην Ευρώπη σε ζημιογόνα
Τον περασμένο χρόνο το θεματικό πάρκο σημείωσε απώλειες 55,6 εκατ. € και τα χρέη έφτασαν στα 1,9 δισ. ευρώ, ενώ ακόμα και ο διευθύνων σύμβουλος παραδέχθηκε ότι θα χρειαστούν 12 χρόνια για να τα αποπληρώσει.
Το δημοφιλές πάρκο φαίνεται να έχει πέσει θύμα της αρχικής επιτυχίας του. Έζησε μια φοβερή αύξηση του αριθμού των επισκεπτών του με αποτέλεσμα να αποτελεί από την πρώτη μέρα λειτουργίας του τον νούμερο ένα τουριστικό προορισμό στην Ευρώπη.Αυτό είχε το κόστος του. Τα τελευταία χρόνια λόγω της κρίσης, οι απώλειες έφτασαν τα 212 εκατ. € και η μετοχή της εταιρείας σημείωσε πτώση 50% (μόνο τον τελευταίο χρόνο), ενώ αναλυτές εκτιμούν ότι τα οικονομικά της είναι τόσο άσχημα που μπορεί η τεράστια αυτή επιχείρηση να μην έχει ποτέ ξανά κέρδος.
Σε μια προσπάθεια να ενισχύσει την επισκεψιμότητα εν μέσω κρίσης η Disneyland προσφέρει εκπτώσεις έως και 50%, ωστόσο τα έσοδα αυξήθηκαν κατά μόλις 23 εκατομμύρια € τον περασμένο χρόνο. «Ο μεγαλύτερος φόβος μου είναι ότι θα είναι υπερβολικά επιτυχημένη», είχε πει πριν από 20 χρόνια ο τότε πρόεδρος, Ρόμπερτ Φιτζπάτρικ. Είχε δίκιο για την αρχή, δεν μπορούσε να προβλέψει την συνέχεια αφού η οικονομική κρίση δεν ήταν ποτέ στα σχέδια κανενός.