Οι Έλληνες δεν προτιμούν τις on line αγορές

Η χαμηλή διείσδυση των online πωλήσεων στις ελληνικές επιχειρήσεις έρχεται σε αντίθεση με τα υψηλά ποσοστά χρήσης ηλεκτρονικού υπολογιστή και ίντερνετ από τις εγχώριες εταιρείες, οι οποίες είναι - σε μεγάλο βαθμό - ψηφιακά “εγγράμματες”.

Έτσι, πολύ μικρό παραμένει το ποσοστό των ελληνικών επιχειρήσεων που χρησιμοποιεί το διαδίκτυο για την πώληση των προϊόντων τους.

Μιλώντας, μάλιστα, με νούμερα, μέσα στο 2014, μόλις το 9,23% των εγχώριων εταιρειών (2.132 επιχειρήσεις σε δείγμα 23.098) έλαβε παραγγελίες μέσω του Διαδικτύου, ποσοστό στάσιμο σε σχέση με το 2013, όταν βρισκόταν στο 9,12%.

 

Πηγή: 
http://molonoti.gr

Δείτε επίσης