Αυτή την εποχή δεν είναι μόδα να ξοδεύεις...

Το περιοδικό που κυκλοφορεί με την έκδοση του Σαββατοκύριακου των Financial Times είναι γεμάτο με διαφημίσεις για κοσμήματα, ταξίδια και σκάφη, για να παίρνουν ιδέες όσοι ανήκουν στο jet set και να ονειρεύονται οι υπόλοιποι. Όμως τώρα, οι Financial Times αποφάσισαν ότι το να ξοδεύεις χρήματα δεν ταιριάζει με την εποχή.

Κρίνοντας ότι το όνομα «How To Spend It» δεν αντανακλά πια «τις εποχές και τις προτεραιότητες που αλλάζουν» σε έναν κόσμο οικονομικών ανισοτήτων και πολέμου, οι Financial Times αποφάσισαν να μετονομάσουν το περιοδικό σε «HTSI», καλώντας τους αναγνώστες «να ερμηνεύσουν το ‘S’ ανάλογα με τα δικά τους βαθύτερα ενδιαφέροντα». Έτσι, η εφημερίδα λέει ότι το HTSI μπορεί να σημαίνει «how to style it», «how to save it», «how to surf it» ή «how to savour it».

Η συντακτική ομάδα εξηγεί ότι είναι άβολο να εκδίδει ένα περιοδικό με το όνομα «How To Spend It» σε έναν κόσμο που αντιμετωπίζει τις επιπτώσεις της πανδημίας, την εισβολή της Ρωσίας στην Ουκρανία και το υψηλό κόστος ζωής.

Πηγή: 
http://molonoti.gr

Δείτε επίσης