Όταν η Mercedes "πάτησε" τον Χίτλερ

Γερμανοί φοιτητές σκηνοθεσίας, αποφάσισαν να φτιάξουν μία μικρή παραγωγή που να προβάλλει τόσο τις τεχνικές τους δεξιότητες όσο και -πολύ περισσότερο- την ικανότητά τους να φτιάχνουν ισχυρά, ανατρεπτικά μηνύματα για την βιομηχανία της διαφήμισης.

Mία ανεξάρτητη «διαφήμιση» για την Mercedes και συγκεκριμένα για την τεχνολογία Collision Prevention Assist ή «υποβοήθηση αποφυγής συγκρούσεων» πήρε το βραβείο καλύτερης διαφήμισης σε φεστιβάλ.

Το όχημα αποφεύγει τα παιδιά που παίζουν στο δρόμο, εκτός από ένα, το οποίο χτυπάει και σκοτώνει.

Η μητέρα του τρέχει προς το μέρος του, φωνάζοντας "Άντολφ, Άντολφ", με το παιδί να κείτεται στο χώμα με τα πόδια και τα χέρια του να σχηματίζουν αγκυλωτό σταυρό.

Η εταιρία Mercedes και η μητρική της Daimler κατέκριναν το σποτάκι που δημιούργησαν οι φοιτητές.

Πηγή: 
http://molonoti.gr

Δείτε επίσης