Mega : Από τις παχιές αγελάδες, στις ισχνές...

Η καταστροφή των ΜΜΕ στην Ελλάδα λόγω της κρίσης περιγράφεται και μέσα από το μεγαλύτερο κανάλι της χώρας το Mega. Το  2008 ο τζίρος του καναλιού είχε διαμορφωθεί στα  250 εκατ. ευρώ και το 2013 υποχώρησε στα 77 εκατ. ευρώ εξ αιτίας της μείωσης της διαφημιστικής δαπάνης που είναι το 97% των εσόδων της εταιρείας.

Για το 2014 φαίνεται ότι οι ζημίες θα περιοριστούν στα 13 εκατ. ευρώ από 24 εκατ. ευρώ το 2013 ενώ από τα 13 εκατ, μόνο τα 3 εκατ ευρώ θα είναι λειτουργικές ζημίες, καθώς τα υπόλοιπα 10 εκατ. είναι αποτέλεσμα αυξημένων αποσβέσεων.
Δείτε την εξής σύγκριση : Το 2008, με έσοδα 250 εκατ. ευρώ, το Mega είχε προχωρήσει σε αγορές προγράμματος 110 εκατ. ευρώ και τα λειτουργικά έξοδα του καναλιού ήταν 60 εκατ. ευρώ. Το 2013 οι αγορές προγράμματος περιορίστηκαν στα 20 εκατ. ευρώ και τα λειτουργικά έξοδα του σταθμού υποχώρησαν κατά 50% στα 30 εκατ. ευρώ.
Σημειώνεται πως ο καθαρός δανεισμός της εταιρείας στο τέλος του πρώτου τριμήνου του 2014 ανήρχετο στα 118 εκατ. ευρώ.
Πηγή: 
http://molonoti.gr

Δείτε επίσης