Ποιοι έφτιαξαν του οδικούς άξονες; Μα... οι "κακοί" Ευρωπαίοι

Μόνο μια υποανάπτυκτη τριτοκοσμική χώρα στην οποία τίποτε δεν σχεδιάζεται, θα χρειαζόταν πάνω από 70 χρόνια για να κατασκευάσει το εθνικό της οδικό δίκτυο. Μετά τον Β Παγκόσμιο Πόλεμο όλες οι χώρες αποκατέστησαν τις καταστροφές των βομβαρδισμών, αναγείροντας ακόμη και από το μηδέν πολεις που είχαν κυριολεκτικά ισοπεδωθεί.

Η Ελλάδα ήταν η μόνη χώρα που σε όλη την επικράτεια είχε μονίμως το οδικό δίκτυο από τις μέρες του πολέμου, που κατάργησε το τρένο (!), που δεν ξέρει τι να κάνει τα σκουπίδια της κ.ο.κ.

Χρειάστηκε να φτάσουμε στο 2017 και να δοθούν οι πρώτοι ΠΛΗΡΕΙΣ οδικοί άξονες της χώρας που αλλάζουν την επικοινωνία και την μετακίνηση σε όλη την Ελλάδα. Πρώτος παραδόθηκε ο δρόμος Κόρινθου - Καλαμάτας (και Σπάρτης). Ολοκληρώθηκε επίσης και η Αθηνών - Θεσσαλονίκης που κατασκευαζόταν μερικές δεκαετίες.

Σε λίγες εβδομάδες θα αποδοθούν η Πατρών - Κορίνθου και η Αντιρρίου - Ιωαννίνων, παρά τις μικροελλείψεις που θα ολοκληρωθούν λίγο αργότερα. Υπάρχει και η Εγνατία Οδός αν και χρειάζεται σοβαρές παρεμβάσεις.

Πώς αποκτήθηκαν αυτοί οι οδικοί άξονες που ενώνουν την ελληνική επικράτεια; Τους χρηματοδότησαν κατά 90% οι... "κακοί" Ευρωπαίοι που έδωσαν μάχη κόντρα στο άχρηστο πολιτικό σύστημα για να καταφέρουν να τα ολοκληρώσουν.

Για παράδειγμα, οι Ευρωπαιοι παρά την χρηματοδότηση, είδαν τις ελληνικές κυβερνήσεις του 2010-13 να τα παρατούν και 40.000 εργαζόμενοι να περνούν στην ανεργία. Ρωτήστε Βορίδη, Χρυσοχοϊδη, αυτοί τα παράτησαν πρώτοι.

Μετά είδαν τα κονδύλια που είχαν στείλει για την συνέχιση των έργων, να τα παίρνει ο Βαρουφάκης για να πληρώνει... μισθούς και συντάξεις όσο έκανε "αγώνα" εναντίον τους (Φοβερό: Έκανε "αγώνα" εναντίον τους με τα λεφτά τους).

Σχεδόν σε απόγνωση οι Ευρωπαίοι δείτε τι έκαναν για να ολοκληρώσουν ΑΥΤΟΙ τα οδικά έργα και κανείς άλλος:

- Υποχρεώσαν την κυβέρνηση να περάσει νόμο στην Βουλή, σύμφωνα με τον οποίο ΑΠΑΓΟΡΕΥΕΤΑΙ να εισπράξει η ίδια έστω και ένα ευρώ από τα κονδύλια για τα οδικά έργα και να τα χρησιμοποιήσει αλλού.

- Άνοιξαν έναν λογαριασμό στην ΤτΕ όπου έμπαιναν τα χρήματα των Ευρωπάιων και ήσαν αυτοί που μέσω του εν λόγω λογαριασμού πλήρωναν με ομαλή ροή τους κατασκευαστές των έργων!

- Αν και για όλα τα έργα χάθηκαν οι ημερομηνίες αποπεράτωσης έκαναν τα στραβά μάτια και δεν ενεργοποίησαν τις ρήτρες επιστροφής κονδυλίων.

Από τα παραπάνω υποψιάζομαι ότι αν δεν έιχαμε τους "κακούς" Ευρωπαίους να βάζουν τα χρήματα, να τα προστατέυουν σε... ακατάσχετο λογαριασμό και να πληρώνουν οι ίδιοι, ακόμη θα μετράγαμε νεκρούς στις καρμανιόλες του Μαλιακού και της Πατρών - Κορίνθου.

                ΑΝΔΡΕΑΣ ΧΡΙΣΤΟΠΟΥΛΟΣ

Πηγή: 
http://molonoti.gr

Δείτε επίσης