Π. Σκουλικίδης: Ο κλάδος των Μεταφορών πρέπει να τολμήσει κινητοποιήσεις - Ο λόγος στα Σωματεία

Την ανάγκη να υπάρξουν κινητοποιήσεις ώστε να αναγκαστεί η κυβέρνηση να ασχοληθεί με τον κλάδο των Μεταφορών και να επιλύσει προβλήματα που αδίκω;ς χρονίζουν τονίζει ο πρόεδρος του ΠΣΧΕΜ κ. Πέτρος Σκουλικίδης ο οποιος δεν διστάζει να μιλήσει για αδυναμία του κλάδου να συνεννοηθεί, ενώ ζητά νέα συνάντηση μετά από αυτή των Τρικάλων, με τα Σωματεία να έχουν πάρει αποφάσεις για συγκεκριμένα θέματα. Η σημαντική παρέμβαση Σκουλικίδη έχει ως εξής:
  • Δυστυχώς  για μία ακόμα φορά η παρουσία των προέδρων των
    πρωτοβάθμιων σωματίων του κλάδου των ιδιοκτητών Φ.Δ.Χ. στην
    Πανελλαδική Γενική Συνέλευση που πραγματοποιήθηκε στα Τρίκαλα
    μετά από πρόσκληση της ομοσπονδίας Θεσσαλίας και την ενεργή
    συμμετοχή του Π.Σ.Χ.Ε.Μ. ήταν αποκαρδιωτική.
    Όμως και οι πρόεδροι που συμμετείχαν στην γενική συνέλευση δεν
    είχαν αποφάσεις συνελεύσεων των μελών τους για κάθοδο η μη σε
    απεργιακές κινητοποιήσεις όπως απαιτούσε η πρόσκληση.
    Δεν είναι δυνατόν οι συνάδελφοι να κατηγορούν τους προέδρους
    που οι ίδιοι έχουν εκλέξει να τους εκπροσωπούν για αδράνεια και
    όταν καλούνται να συμμετέχουν σε πανελλαδικές συνελεύσεις για
    να πάρουμε όλοι μαζί κρίσιμες αποφάσεις που θα καθορίσουν το
    μέλλον του κλάδου η να απουσιάζουν η να μην έχουν
    πραγματοποιήσει συνελεύσεις για να μπορούν να τοποθετηθούν
    υπεύθυνα.
    Βεβαίως οι κριτικές και οι καταγγελίες για απραξία των άλλων
    είναι η εύκολη λύση αφού η ενεργή συμμετοχή η ενημέρωση και η
    υλοποίηση των συλλογικών αποφάσεων που θα οδηγήσουν τον
    κλάδο στην ανάπτυξη απαιτεί ομοψυχία και αγώνα.
    Όπως ανέλυσα στην πανελλαδική στα Τρίκαλα αλλά και στην
    καμπάνια ενημέρωσης με συνελεύσεις που πραγματοποίησα σε
    όλη την Ελλάδα τα αρμόδια υπουργεία παρότι αναγνωρίζουν ότι τα
    αιτήματα του κλάδου που εγγράφως και τεκμηριωμένα έχουμε
    υποβάλλει είναι δίκαια τα παραπέμπουν στις καλένδες.
    Ακόμα και η προσφυγή του Π.Σ.Χ.Ε.Μ. στο Σ.Τ.Ε. για την ακύρωση
    τις απόφασης που απαγορεύει την διέλευση όλων των φορτηγών
    άνω των 3,5 τόνων σε όλο το παράπλευρο και εναλλακτικό δίκτυο
    της χώρας αναβλήθηκε (7) φορές και η απόφαση θα εκδοθεί σε 1,5
    έως 2 χρόνια.
    Από τα παραπάνω πραγματικά στοιχεία που αναφέρω συνάγετε το
    συμπέρασμα ότι ο μόνος τρόπος επίλυσης των προβλημάτων που
    ταλανίζουν τον κλάδο είναι ο αγώνας.

 

  • Όμως κανένας αγώνας δεν δικαιώνεται εάν δεν υπάρχει καθολική
    συμμετοχή των συναδέλφων στον αγώνα .
    Για την καθολική συμμετοχή και την επιτυχία του αγώνα
    επιβάλλεται όλα τα σωματεία του κλάδου σε όλη τη χώρα να
    πραγματοποιήσουν άμεσα γενικές συνελεύσεις και να ενημερώσουν
    τα μέλη τους για όλα τα θέματα που αναφέρουμε (ΘΕΜΑΤΑ ΠΡΟΣ
    ΣΥΖΗΤΗΣΗ) και να αποφασίσουν κάθοδο σε απεργία σε
    ημερομηνία πού θα συναποφασίσουμε.
    ΘΕΜΑΤΑ ΠΡΟΣ ΣΥΖΗΤΗΣΗ
    1. Συγκρότηση του παρατηρητηρίου κομίστρων και εφαρμογή
    του minimum κόστους.
    2. Την αναστολή της υπ’αριθμόν ΔΝΣγ/οικ.708 49/ΦΝ 393/2017
    Υπουργικής απόφασης (ΦΕΚ αρ.φύλλου 3769 ΤΕΥΧΟΣ Β
    26/10/2017 περί απαγορεύσεως διελεύσεων από το
    παράπλευρο οδικό δίκτυο μέχρι της εφαρμογής του minimum
    κόστους
    3. Την πλήρη εφαρμογή του κανονισμού 561/2046 που αφορά τις
    ώρες εργασίας και ανάπαυσης των οδηγών.
    4. Εξεύρεση και προώθηση χρηματοδοτικών εργαλείων που θα
    ενισχύσουν τη ρευστότητα και θα βοηθήσουν την ανανέωση
    του στόλου μας.
    5. Αλλοδαπά έλεγχοι (vinietM).
    6. Τροποποίηση του άρθρου 18 παρ 1 του ν 3888/2010 με
    παράταση για 5 χρόνια για να δοθεί η δυνατότητα σε όσους
    αυτοκινητιστές είχαν ζημιές τις προηγούμενες οικονομικές
    χρήσης για λόγους ισονομίας να μπορέσουν να αποσβέσουν τα
    ποσά που δεν έχουν αποσβεσθεί

 

Πηγή: 
http://molonoti.gr

Δείτε επίσης