Η Unilever, μειώνει τις συσκευασίες προϊόντων της θεωρώντας ότι στην Ευρώπη επιστρέφει η φτώχεια

Η μεγαλύτερη εταιρεία ειδών οικιακής ανάγκης, η Unilever, αποφάσισε να περιορίσει σημαντικά τις ποσότητες των προϊόντων της. Με μικρότερες πλέον συσκευασίες, θα τα διαθέτει σε μικρότερες τιμές... Εκπρόσωπος της εταιρείας αποκάλυψε ότι σύμφωνα με μελέτες αγοράς που έγιναν για λογαριασμό τους, ένας Ισπανός διαθέτει "το πολύ 17 ευρώ κάθε φορά που βγαίνει για ψώνια"! Δεν μπορεί λοιπόν να αγοράζει προϊόντα της Unilever, σε συσκευασίες των 10 και 12 ευρώ..!

Ο αγγλο-ολλανδικός κολοσσός αιφνιδίασε όταν έδωσε την περιεκτική εξήγηση του τι συμβαίνει στην αγορά: "Στην Ευρώπη επιστρέφει γοργά η φτώχεια"! Αυτός ήταν και ο τίτλος άρθρου του επικεφαλής της εταιρείας Γιαν Ζίντερβέλντ στην οικονομική εφημερίδα Financial Times της Γερμανίας. Στο άρθρο αυτό ο Ζιντερβέλντ αποκαλύπτει ότι η Unilever, θα εφαρμόσει στην Ευρώπη την ίδια πολιτική με αυτήν που εφαρμόζει στην Ασία, μια αγορά με πολίτες χαμηλών εισοδημάτων.

Στην Ασία η εταιρεία παρουσίασε αύξηση αποτελεσμάτων 16%, έναντι μόλις 0,2% στην Ευρώπη. Τα επιτελικά της στελέχη πιστεύουν ότι το πρόβλημα είναι η διαρκής ύφεση. Να σημειωθεί ότι ήδη σε αγορές όπως η Ελλάδα αλλά και η Βρετανία, άρχισε ήδη η διάθεση προϊόντων σε μικρότερες συσκευασίες. Ένα παράδειγμα για την Ελλάδα είναι ο πουρές πατάτας και η μαγινέζα που οι συσκευασίες μίκρυναν.

Πηγή: 
http://molonoti.gr

Δείτε επίσης