Tα social media μπάινουν σε κρίση αμφισβήτησης

Με τα αλλεπάλληλα σκάνδαλα διαρροών και χειραγώγησης προσωπικών δεδομένων και με τις αυστηρότερες πολιτικές διασφάλισης της ιδιωτικότητας των πελατών τους που υποχρεούνται να εφαρμόσουν, το Facebook και το Twitter χάνουν όλο και περισσότερους συνδρομητές. 

Την τελευταία εβδομάδα του Ιουλίου οι μετοχές των δύο δημοφιλέστερων ηλεκτρονικών μέσων κοινωνικής δικτύωσης, του Facebook και του Twitter, δηλαδή, έκαναν μια άνευ προηγουμένου βουτιά. Μόνο την Πέμπτη, 26 Ιουλίου, η μετοχή του Facebook έχασε το 19% της αξίας της. Την επομένη, Παρασκευή 27 Ιουλίου, η μετοχή του Twitter έκλεισε με απώλειες της τάξεως του 18%. 

Η πτώση της τιμλης στο Facebook έγινε την ώρα που ανακοίνωσε για το δεύτερο τρίμηνο του 2018 κέρδη-ρεκόρ 5,1 δισ. δολαρίων. Ταυτόχρονα, όμως, ανακοίνωσε και στοιχεία για τον αριθμό των ενεργών χρηστών και για τον ρυθμό αύξησης των νέων χρηστών που έπεσαν σαν βόμβα στις τάξεις των επενδυτών. Μια «ποιοτική» ανάγνωση των οικονομικών αποτελεσμάτων δείχνει ότι το Facebook έπαψε πλέον να προσελκύει νέους συνδρομητές στη Βόρεια Αμερική.

Πηγή: 
http://molonoti.gr

Δείτε επίσης