Σκληρή η επιστολή Κατσικόπουλου για τις μέχρι σήμερα κινήσεις του δημάρχου Πατρέων Γ. Δημαρά σε ότι αφορά το Λιμάνι
Υποβλήθηκε από ουτις στις Σάβ, 08/12/2012 - 16:32.
Σκληρή η επιστολή για τις μέχρι σήμερα κινήσεις του δημάρχου Πατρέων Γιάννη Δημαρά σε ότι αφορά το Λιμάνι, του αρχηγού της αντιπολίτευσης στον δήμο Πατρέων Δημήτρης Κατσικόπουλος. Ακολουθεί ολόκληρο το κείμενο:
"Το λιμάνι συνδέεται από την αρχαία εποχή με την Πόλη και αποτελεί ένα από τα μείζονα συγκριτικά της πλεονεκτήματα για την κοινωνική και οικονομική της ανάπτυξη.
Η σχέση πόλης-λιμένα είναι συνεργατική με κοινούς στόχους και επιδιώξεις και πρέπει να κατακτηθεί ιδιαίτερα στην σημερινή κατάσταση της οικονομικής και κοινωνικής κρίσης.
Ως δημοτική κίνηση και τώρα και στο παρελθόν είχαμε την άποψη ότι για να επιτύχουμε τη μεγαλύτερη δυνατή προστιθέμενη αξία σε επίπεδο κοινωνικό, τουριστικό και αναπτυξιακό είναι ανάγκη ο Δήμος να βρίσκετε σε στενή συνεργασία με το ΟΛΠΑ πάντα με στόχο τα μεγαλύτερα οφέλη προς την Πόλη και τους Δημότες από την σχεδιασμένη βέλτιστη αξιοποίηση του λιμανιού .
Θα πρέπει να θυμόμαστε πάντα την εθνική και τη διεθνή εμπειρία. Πόλεις όπως η Θεσσαλονίκη, η Γένοβα αλλά και παλαιότερα η Βαρκελώνη στήριξαν και στηρίζουν την ανάπτυξή τους στην ανάπλαση των απελευθερωμένων θαλάσσιων μετώπων και αυτή είναι μια μεγάλη και ισχυρή προοπτική για την Πάτρα που έχει αποτυπωθεί σε διαχρονικές και ομόφωνες αποφάσεις των Δημοτικών της Συμβουλίων.
Η μετατόπιση της επιβατικής και εμπορικής δραστηριότητας προς τα Νότια είναι ευκαιρία για ανάπτυξη άλλων δραστηριοτήτων στη θέση τους με ίση η και μεγαλύτερη προστιθέμενη αξία και όχι ευκαιρία για απαξίωση και εγκατάλειψη αυτού του τμήματος και αυτό απαντάται μόνο με επενδύσεις.
Η μεταφορά της εξωτερικής ακτοπλοΐας (Πάτρα-Ιταλία) στο Νότιο (Νέο) Λιμάνι είχε δυσμενείς επιπτώσεις για τις επιχειρήσεις του εμπορικού κέντρου της Πάτρας (ενδεικτικά περίπου 4.500 εργαζόμενοι στα πλοία της γραμμής ανά τριήμερο εξυπηρετούντο από τα μαγαζιά του κέντρου), αν αυτή η έλλειψη σχεδιασμένα και άμεσα δεν υποκατασταθεί και βελτιωθεί με την ανάπτυξη δραστηριοτήτων που θα αξιοποιούν και θα εκμεταλλεύονται οικονομικά τις λιμενικές υποδομές του Βορείου Λιμένα τότε η Πάτρα θα χάσει ακόμη μία ευκαιρία .
Αντί να συζητήσουμε για την κρουαζιέρα, το Yachting, την μαρίνα στον προνομιακό για εμάς χώρο του Ιονίου , (βάσει ενός ολοκληρωμένου σχεδίου που θα αξιοποιήσει -επικαιροποιήσει και τις υπάρχουσες μελέτες που έχουν εκπονηθεί από οποιοδήποτε φορέα προς αυτή την κατεύθυνση) ,έχουμε περιέλθει σε μια ανούσια μάχη χαρακωμάτων εκτός αν αυτή επιζητά ό Δήμαρχος για να καλύψει την ανυπαρξία του .
Έτσι πρώτη στοχευσή μας πρέπει να είναι η οικονομική ανάπτυξη με επενδύσεις που θα φέρουν και θέσεις εργασίας τόσο αναγκαίες για την Πόλη και μετά η κοινωνική ανάπτυξη με, καθαρούς χώρους περιπάτου, χώρους πρασίνου κ.λ.π., για τους πολίτες.
Από την υπογραφή της Σύμβασης προσωρινής παραχώρησης η Δημοτική Αρχή δεν έκανε καμία ενέργεια που να αποδεικνύει την ωριμότητα της και την πρόθεση της να έχει ουσιαστικό λόγο στο απελευθερωμένο τμήμα του παραλιακού μετώπου εκτός από αποσπασματικές ενέργειες και λάιτ επαναστατικές εξάρσεις αυτοπροβολής .
α) Τι ενέργειες έγιναν από Δήμο προς Υπουργείο Οικονομικών από την υπογραφή της προσωρινής παραχώρησης , για να γίνει η Οριστική Παραχώρηση ;
β) Ποιες ήταν οι αντιδράσεις του Δήμου από τότε που έλαβε γνώση της μη θεσμικής τυπικότητας της προσωρινής παραχώρησης ;
γ) Ποιες ενέργειες έκανε όταν οι μετοχές του Ο.Λ.ΠΑ. ΑΕ μεταβιβάσθηκαν στο ΤΑΙΠΕΔ;
Τέλος όταν ο Δήμαρχος της πόλης που μαστίζεται από την οικονομική κρίση όπως όλη η Ελλάδα και αναζητά διεξόδους, που δεν μπορεί να είναι άλλες από την αναπτυξιακή επανεκκίνηση μέσω της προσέλκυσης επενδύσεων δηλώνει βρισκόμενος προφανώς εν τρικυμία ότι «Η Πάτρα δεν πρόκειται να χάσει τίποτε. Αυτό που θα σας πω με σιγουριά είναι ότι ο ιδιώτης που θα επενδύσει στα 3,5 χλμ του θαλασσίου μετώπου, είναι αυτός που θα χάσει τα λεφτά του» τότε τα σχόλια, κανονικού τύπου, και οι συζητήσεις περιττεύουν!!! ".
- Συνδεθείτε για να υποβάλετε σχόλια