Χωρίς πρόταση στα μεγάλα
Όλη η παραφιλολογία για την φθορά Μητσοτάκη και ΝΔ μάλλον υποχώρησε ήδη αν σκεφτεί κανείς ότι:
α) Ο προϋπολογισμός πέρασε με 159 ψήφους περισσότερους από κάθε άλλη φορά και
Σύμφωνα με την ΤΡΑΙΝΟΣΕ η σιδηροδρομική γραμμή Αθηνών - Πατρών θα
<<φτάσει>> στο Διακοπτό το 2014, στο Αίγιο το 2015 και στο Ρίο το 2016.
Μετά είναι άγνωστο αν και πότε θα φτάσει στην Πάτρα.
Όμως αν τηρηθεί αυτό το χρονοδιάγραμμα η Πάτρα ουσιαστικά ΘΑ ΕΧΕΙ
ΤΡΕΝΟ προς την Αθήνα. Μια μικρή μετακίνηση προς το Διακοπτό π.χ. με το
ΙΧ σου και μετά με τρένο στην Αθήνα; Που είναι το πρόβλημα;
Αν μάλιστα μιλάμε για το Ρίο τότε μιλάμε για Πάτρα.
Έχετε δει σιδηροδρομικούς σταθμούς να είναι στο κέντρο της πόλης;Το να
απέχει λίγα χιλιόμετρα από το κέντρο είναι το σύνηθες. Το Ρίο σημαίνει
Πάτρα λοιπόν.
Το μεγάλο πρόβλημα πάντως είναι η γραμμή του ΟΣΕ στην Πάτρα.
Εκατοντάδες κάθετοι δρόμοι <<προσκρούουν>> στη γραμμή και χάνουν την
έξοδό τους προς την παραλία.
Το υγιές θα ήταν να ανοίξουν όλοι. Η υπάρχουσα γραμμή να γίνει γραμμή
τραμ και η μεγάλη γραμμή να χαραχθεί περιμετρικά της πόλης.
Όλη η παραφιλολογία για την φθορά Μητσοτάκη και ΝΔ μάλλον υποχώρησε ήδη αν σκεφτεί κανείς ότι:
α) Ο προϋπολογισμός πέρασε με 159 ψήφους περισσότερους από κάθε άλλη φορά και
* Να σταματήσουμε αυτή την πλάκα με το...
*... "υπάρχουν και χειρότερα" γιατί τελικά...
*... τα χειρότερα συνεχώς μας... έρχονται!
------------------------------------------------
* Στους γονείς μου οφέιλω τη ζωή μου...
*... στους δασκάλους μου οφείλω την παιδεία μου...
*... στην Τράπεζα φείλω 63.000 ευρώ...
*... στο Δημόσιο 44.000...
*... και σε εμένα κανείς δεν μου οφείλει τίποτα!
-----------------------------------------------
* Σοκ! Όπως θα αποκαλύψουν οι γνωστές....