Νέα γραμμή Πάτρα –Ιταλία με το πλοίο «SORRENTO»
Στο πλαίσιο της εκδήλωσης παρουσίασης της νέας γραμμής του ομίλου GRIMALDI LINES (Πάτρα –Ηγουμενίτσα –Μπρίντιζι –Κέρκυρα -Μπρίντιζι) που πραγματοποιήθηκε στο πλοίο «SORRENTO» στο νέο λιμάνι της Πάτρας, ο Πρόεδρος και Διευθύνων Σύμβουλος του Ο.Λ.ΠΑ. Κώστας Πλατυκώστας καλωσορίζοντας τη νέα γραμμή τόνισε μεταξύ άλλων: «Το λιμάνι της Πάτρας αποτελεί σημαντικό κόμβο του συστήματος εμπορευματικών και επιβατικών μεταφορών της Ελλάδας και είναι η κύρια δυτική πύλη της χώρας.
Στόχος του Ο.Λ.ΠΑ. ΑΕ είναι η ενεργός συμμετοχή του στην «Θαλάσσια αρτηρία» (Motorways of the Sea – MOS) της Νότιο Ανατολικής Ευρώπης, ώστε να συμβάλλει στην καθιέρωση νέων μεταφορικών και εφοδιαστικών θαλάσσιων αλυσίδων. Ο Ο.Λ.ΠΑ. ΑΕ είναι ο σημαντικότερος δημοσίου συμφέροντος Οργανισμός που συμβάλλει καθοριστικά στην οικονομική και κοινωνική ανάπτυξη της Πάτρας και της ευρύτερης περιοχής. Στα πλαίσια ενός ευρύτερου σχεδιασμού για ανταγωνιστική λιμενική βιομηχανία της χώρας μας προγραμματίζει και αξιολογεί τα συγκριτικά πλεονεκτήματα ώστε να αναδειχθεί πόλος περιφερειακής ανάπτυξης της ναυτιλίας σε συνεργασία και με διακριτούς ρόλους με τους αντίστοιχους οργανισμούς της περιφέρειας Πελοποννήσου και δυτικής Ελλάδος.
Στο πλαίσιο αυτό το λιμάνι της Πάτρας με εξελισσόμενο το πρόγραμμα ανάπτυξης υποδομών α) κατασκευάζεται η 5η Νηοδόχος μήκους 219m και ωφέλιμου βάθους 10,50m με επέκταση του κυματοθραύστη κατά 210m και κτιριακές εγκαταστάσεις (2 κτίρια και Πύργο ελέγχου Ναυσιπλοΐας) κόστους 53εκατ. ευρώ. β) κατασκευή ανισόπεδου κόμβου σύνδεσης των παραγλαυκιών οδών με το λιμάνι.
Από Ο.Λ.ΠΑ. ΑΕ: «Κατασκευή πύλης ελέγχου πεζών στον Ν. Λιμένα Πατρών», «Εξωτερική περίφραξη Ν. Λιμένα Πατρών», «Κατασκευή αγωγού μεταφοράς ύδατος από γεωτρήσεις του Ο.Λ.ΠΑ. Α.Ε. από τον χώρο του πρώην εργοστασίου της Πειραϊκής- Πατραϊκής στον Ν. Λιμένα Πατρών».
Έργα που εκτελούνται από το ΥΠΟΜΕΔΥ: Α) «ΝΕΟΣ ΛΙΜΕΝΑΣ ΠΑΤΡΩΝ-3ο ΤΜΗΜΑ Α’ ΦΑΣΗΣ», Β) «Κατασκευή ανισόπεδου κόμβου σύνδεσης παραγλαύκιων αρτηριών με τον Ν. Λιμένα Πατρών & κατασκευή τεχνικού εκβολής χειμάρρου διακονιάρη».
Επίσης ο Ο.Λ.ΠΑ. ΑΕ σε συνεργασία με το Ε.Μ.Π. υλοποιεί μελέτη διερεύνησης βιωσιμότητας και σκοπιμότητας δρομολόγησης ro-pax πλοίων και κρουαζιεροπλοίων μεταξύ των λιμένων του ανατολικού τόξου της Αδριατικής δηλ. Πάτρας – Ηγουμενίτσας – Δυρράχιο – Βαρ – Ντουμπροβνικ – Σπλίτ και Ριέκα. Η μελέτη όταν περατωθεί θα συμβάλλει στην καθιέρωση νέων γραμμών στην θαλάσσια αρτηρία της Νοτιοανατολικής Ευρώπης και ειδικότερα του θαλασσίου διαδρόμου της Αδριατικής».
- Συνδεθείτε για να υποβάλετε σχόλια