Η κάκιστη ελληνική Παιδεία
Η εξαιρετικά κακή ποιότητα Παιδείας στην Ελλάδα απεδείχθη με έναν μοναδικό τρόπο : Φέτος για πρώτη φορά οι προαγωγικές εξετάσεις της Α΄ Λυκείου διεξήχθησαν με τα μισά θέματα να δίδονται μέσω της Τράπεζας Θεμάτων του υπ. Παιδείας και τα άλλα μισά από τους καθηγητές.
Μέχρι πέρυσι τα θέματα στις εξετάσεις αυτές τα έδιδαν μόνο οι καθηγητές. Οι καθηγητές γνωρίζοντας το ΕΠΙΠΕΔΟ των μαθητών τους ΠΡΟΣΑΡΜΟΖΑΝ τα θέματα αυτά στις δυνατότητές τους. Έτσι το ποσοστό των επιτυχόντων ήταν ικανοποιητικό.
Έρχεται φέτος για πρώτη φορά το υπουργείο να στείλει ηλεκτρονικά τα θέματα που η λήψη τους μάλιστα γίνεται τυχαία..! (ο καθηγητής παίρνει τα θέματα με κλήρωση!). Τα θέματα αυτά δεν έχουν λάβει υπόψιν τις πραγματικές δυνατότητες των μαθητών, είναι δηλαδή ΔΥΣΚΟΛΑ για τον μέσο όρο με αποτέλεσμα σε αρκετές περιοχές το ποσοστό των μετεξεταστέων να ανέρχεται στο 40%!
Εξαιτίας λοιπόν του νέου τρόπου υπολογισμού του βαθμού προαγωγής που φέτος αυστηροποιήθηκε και δευτερευόντως λόγω της Τράπεζας Θεμάτων, παρατηρούνται υψηλά ποσοστά μαθητών που θα κληθούν να εξεταστούν και πάλι τον Σεπτέμβρη.
Οι επαναληπτικές εξετάσεις τον Σεπτέμβρη θα γίνουν με τον ίδιο τρόπο, που σημαίνει ότι πολλά παιδιά θα μείνουν στην ίδια τάξη! Επειδή στα επαγγελματικά λύκεια έπεσαν ευκολότερα θέματα (;) τα παιδιά αυτά θα στραφούν σε αυτά. (Κάποιοι υποψιασμένοι σκέπτονται ότι αυτή η αναμενόμενη στροφή από τα Ενιαία Λύκεια προς Επαγγελματικά είναι σκόπιμη και προσχεδιασμένη).
Σε κάθε περίπτωση κανείς δεν ασχολείται ποτέ σε αυτή την χώρα με το τι ακριβώς πρέπει να σπουδάζουν τα Ελληνόπουλα. Ασχολούνται μόνο με τακτικισμούς που δεν προσφέρουν τίποτε και κλέβουν τον χρόνο όλων : Παιδιών, καθηγητών, γονιών.
Η ασχετοσύνη θριαμβεύει διαρκώς επί της ουσίας.