Ένα σημαντικό βήμα για την αναβάθμιση της ογκολογικής περίθαλψης στη Δυτική Ελλάδα πραγματοποιείται στο Πανεπιστημιακό Γενικό Νοσοκομείο Πατρών, όπου προχωρά η κατασκευή της νέας Μονάδας Ημερήσιας Νοσηλείας για Ογκολογικούς Ασθενείς «Νίκος Κούρκουλος», ένα έργο που υλοποιείται χάρη στη δωρεά της Μαριάννας Λάτση.
Κατά την πρόσφατη επίσκεψή του στο νοσοκομείο, ο υπουργός Υγείας, Άδωνις Γεωργιάδης, εξέφρασε δημόσια τις ευχαριστίες του προς τη δωρήτρια, τονίζοντας ότι η νέα μονάδα θα αποτελέσει μία από τις πλέον σύγχρονες και λειτουργικές δομές ογκολογικής φροντίδας στη χώρα.
Το νέο κτίριο, συνολικής επιφάνειας περίπου 2.500 τετραγωνικών μέτρων, σχεδιάζεται με σύγχρονες προδιαγραφές και θα διαθέτει χώρους χημειοθεραπείας, εξωτερικά ιατρεία, αίθουσες υποστήριξης ασθενών, γραφεία ιατρών, χώρους αναμονής και εξειδικευμένο εξοπλισμό, όπως αυτοματοποιημένο φαρμακείο για την προετοιμασία θεραπειών. Η μονάδα θα περιλαμβάνει 30 πολυθρόνες και 20 κλίνες, εξυπηρετώντας τις αυξανόμενες ανάγκες των ογκολογικών ασθενών της ευρύτερης περιοχής.
Παράλληλα με τη δημιουργία της νέας μονάδας, στο Πανεπιστημιακό Νοσοκομείο Ρίου βρίσκονται σε εξέλιξη σημαντικά έργα αναβάθμισης των Τμημάτων Επειγόντων Περιστατικών, με επέκταση των χώρων και αύξηση των διαθέσιμων κλινών, με στόχο τη βελτίωση της καθημερινής εξυπηρέτησης των ασθενών και την αποσυμφόρηση των κλινικών.
Ο υπουργός Υγείας υπογράμμισε ότι η συνεργασία του Δημοσίου με σημαντικούς δωρητές μπορεί να προσφέρει ουσιαστικά αποτελέσματα για το Εθνικό Σύστημα Υγείας, επισημαίνοντας πως η νέα Μονάδα Ημερήσιας Νοσηλείας «Νίκος Κούρκουλος» θα αποτελέσει σημείο αναφοράς για την ογκολογική φροντίδα στη Δυτική Ελλάδα και θα προσφέρει υψηλού επιπέδου υπηρεσίες σε χιλιάδες ασθενείς.
Η ολοκλήρωση του έργου αναμένεται να σηματοδοτήσει μια νέα εποχή για το Πανεπιστημιακό Νοσοκομείο Πατρών, ενισχύοντας την πρόσβαση των πολιτών σε σύγχρονες και ανθρώπινες υπηρεσίες υγείας.











