Καθοριστική αποδείχθηκε η παρέμβαση ενός αστυνομικού εκτός υπηρεσίας στην υπόθεση ομηρίας που συγκλόνισε τη Λάρισα, όταν 50χρονος κράτησε για ώρες την πρώην σύζυγό του μέσα στο σπίτι της, απειλώντας τη με τσεκούρι και εύφλεκτο υλικό. Ο αστυνομικός, που γνώριζε προσωπικά τον δράστη, κατάφερε να τον πείσει να παραδοθεί χωρίς να υπάρξει τραυματισμός.
Η ομηρία ξεκίνησε όταν ο 50χρονος εισέβαλε στο σπίτι της πρώην συζύγου του, παραβιάζοντας τους περιοριστικούς όρους που είχαν επιβληθεί σε βάρος του. Η απειλή ότι θα πυρπολήσει το σπίτι κινητοποίησε άμεσα ισχυρές δυνάμεις της ΕΛ.ΑΣ., διαπραγματευτή, την Πυροσβεστική και το ΕΚΑΒ. Οι αστυνομικοί επιχείρησαν επί ώρες να τον ηρεμήσουν, ακόμη και προτείνοντάς του να καθίσουν μαζί για έναν καφέ, προκειμένου να κερδίσουν χρόνο και να αποφευχθεί μια τραγική κατάληξη.
Όπως περιέγραψε, το σημείο-κλειδί στη διαπραγμάτευση ήταν η αναφορά στα παιδιά του 50χρονου. «Του είπα να σκεφτεί τα παιδιά του, ότι τον χρειάζονται και πως δεν έπρεπε να καταστρέψει τη ζωή του και τη ζωή της πρώην συζύγου του», ανέφερε, εξηγώντας ότι η συζήτηση αυτή βοήθησε να εκτονωθεί η ένταση και να ανοίξει ο δρόμος για την ειρηνική παράδοση.
Το περιστατικό σημειώθηκε έπειτα από διαμάχη που σχετιζόταν με δικαστική απόφαση για την επικοινωνία του 50χρονου με τα παιδιά του. Ο άνδρας εισέβαλε στο σπίτι της πρώην συζύγου του, την κράτησε παρά τη θέλησή της και απειλούσε να βάλει φωτιά στην κατοικία, ενώ μετέδιδε ζωντανά τις κινήσεις του μέσω των κοινωνικών δικτύων. Στο σημείο έσπευσαν ισχυρές αστυνομικές δυνάμεις, διαπραγματευτές, πυροσβεστική και ασθενοφόρο του ΕΚΑΒ.
Μετά από πολύωρες διαπραγματεύσεις, ο 50χρονος άφησε ελεύθερη την πρώην σύζυγό του και παραδόθηκε στις Αρχές. Σε βάρος του σχηματίστηκε δικογραφία, ενώ οδηγήθηκε στο Αυτόφωρο, με την εκδίκαση της υπόθεσης να αναβάλλεται. Παράλληλα, η πλευρά της γυναίκας ζήτησε τη λήψη μέτρων προστασίας μετά το σοβαρό περιστατικό έμφυλης βίας.









