Μπορεί η κλοπή των ανεκτίμητης αξίας κοσμημάτων στο μουσείο του Λούβρου να έχει προκαλέσει παγκόσμια θλίψη, ωστόσο η γερμανική εταιρεία ανυψωτικών μηχανημάτων Böcker επέλεξε να φτιάξει τη διάθεση των χρηστών του διαδικτύου με μία χιουμοριστική διαφήμιση.
Όπως έγινε γνωστό, οι δράστες κατάφεραν να προσεγγίσουν το παράθυρο του πρώτου ορόφου του μουσείου, με ανυψωτικό μηχάνημα της εταιρίας. Από την πρώτη στιγμή που έγινε γνωστή η ληστεία ξεκίνησαν να κυκλοφορούν φωτογραφίες του μηχανήματος.
Υπενθυμίζεται πως οι κλέφτες παριστάνοντας τους εργάτες, εισέβαλαν σε ένα από τα πιο γνωστά μουσεία του κόσμου χωρίς καν να γίνουν αντιληπτοί.
Αυτό ακριβώς το στιγμιότυπο αναδημοσίευσε και η Bocker, η γερμανική εταιρεία των συγκεκριμένων ανυψωτικών μηχανημάτων ώστε να διαφημίσει τα προϊόντα της, πολύ επιτυχημένα και με χιούμορ.









