Τα περίπτερα διώχνουν τα προΐόντα με ασήμαντο κέρδος

Σκληρή μάχη επιβίωσης άρχισαν οι περιπτεράδες και στην Πάτρα
Ζητούν ρεαλιστικά ποσοστά σε τσιγάρα, Τύπο, τηλεκάρτες
Βγάζουν... <<έξω>> από τα περίπτερα προϊόντα που δεν τους αποφέρουν
ικανοποιητικό κέρδος

<<Να μας συγχωρείτε αλλά ορισμένες μάρκες τσιγάρων δεν πωλούνται πια
από εμάς>>. Λιτή ανακοίνωση σε περίπτερα της Πάτρας που μην αντέχοντας
περαιτέρω μείωση των ποσοστών τους, αποφάσισαν συντονισμένα να μην
δέχονται τα συγκεκριμένα προϊόντα.
Προσέξτε ορισμένους αριθμούς:
Κάποιες εταιρείες τσιγάρων περάσαν την αύξηση φόρου στα ποσοστά των
περιπτέρων που μειώθηκαν τόσο πολύ ώστε τα... <<κέρδη>> τους να είναι
1-1,5%! Οι περιπτεράδες αποφάσισαν να μην δέχονται πια αυτές τις
μάρκες (Pall Mall, Peter Stuyvesant, κ.ά.). Ήδη το 80% των περιπτέρων
δεν πωλούν αυτές τις μάρκες.
Οι περιπτεράδες είναι έτοιμοι να απαιτήσουν <<λογικά ποσοστά κέρδους>>
από την κινητή τηλεφωνία, αλλά και από τον Τύπο. Ήδη ο αθηναϊκός
Τύπος, μείωσε το ποσοστό από 6% σε 5%. (Ο Πατρινός παραμένει στο
6%...).
Μέχρι σήμερα 80 περίπτερα έχουν κλείσει στην Πάτρα και ο αριθμός τους
αναμένεται να αυξηθεί το επόμενο διάστημα.
Το ενδιαφέρον στοιχείο πάντως είναι πως οι περιπτεράδες αποφάσισαν να
εφαρμόσουν το "η ισχύς εν τη ενώση". Δηλαδή, ενωμένοι θα απαιτούν
δίκαιη μεταχείριση από όλους τους προμηθευτές τους.
ΕΝΑ ΠΑΡΑΔΕΙΓΜΑ είναι το γνωστό μίνι μάρκετ <<Ζέρβας>> απέναντι από το
εθνικό στάδιο Πατρών. Οι καταναλωτές διαπιστώνουν πως δεν πωλεί πια...
τσιγάρα! Να σημειωθεί ότι σε πολλές χώρες του εξωτερικού (π.χ.
Ισπανία) τα τσιγάρα πωλούνται από μηχανήματα που είναι τοποθετημένα σε
μπαρ και σε άλλους κοινόχρηστους χώρους. Όπως είναι φυσικό διαθέτουν
τις <<πρώτες>> μάρκες με αποτέλεσμα οι <<δεύτερες>> επιλογές να είναι
<<δυσεύρετες>>. Αντίθετα στην Ελλάδα τσιγάρα πωλούνται παντού...

 

Πηγή: 
http://molonoti.gr

Δείτε επίσης