Πάτρα : Ενώ προχωρούν τα μεγάλα έργα υποδομής, η ίδια η πόλη δείχνει ανίκανη για τα μεγάλα
H Πάτρα ζει μια άνιση πραγματικότητα : Την ώρα που μια σειρά μεγάλων έργων - υποδομών επιτέλους ολοκληρώνονται ή προγραμματίζονται (με καθυστέρηση,,, δεκαετιών) η ίδια η πόλη αποδεικνύεται ανίκανη να αυτοοργανωθεί.
Στα μεγάλα δημόσια έργα που θα αλλάξουν την Πάτρα και θα τις προσφέρουν σοβαρά πλεονεκτήματα ώστε να γίνει επιτέλους και στην πράξη Μητρόπολη του Νότου, είναι η Ολυμπία Οδός (που ήδη έφτασε στο 50% του συνολικού έργου αν και δεν έχει παραδώσει ούτε ένα... χιλιόμετρο), μαζί με την πολυπόθητη Πατρών - Πύργου.
Ολοκληρώνεται επίσης η έξοδος από το νέο λιμάνι (παραγλαύκειοι), ενώ στο επόμενο διάστημα περιμένουμε την υπογραφή συμβάσεων για το οδικό έργο Αγρίνιο-Άγιος Βλάσης, την ολοκλήρωση της Μικρής Περιμετρικής Πατρών. Υπογράφεται επίσης το Κιάτο - Ροδοδάφνη.
Την ίδια ώρα, ζητήματα που πρέπει να επιλύσει η ίδια η πόλη λιμνάζουν προκλητικά και απογοητευτικά. Το θαλάσσιο μέτωπο είναι μάντρες και σκουπιδότοπος, το ιστορικό κέντρο της Πάτρας έχει παραδοθεί στην δικτατορία του αυτοκινήτου και των σπρέι, τουριστική πολιτική δεν υπάρχει παρά τις φοβερές δυνατότητες της περιοχής, ενώ ο Άγιος Ανδρέας παραμένει αναξιοποίητος θρησκευτικά και τουριστικά : Όσοι πιστοί προσέλθετε... μόνοι σας.
Τα παραπάνω αποκτούν μεγάλη σημασία από την στιγμή που απέχουμε λιγότερο από ένα μήνα για τις δημοτικές εκλογές και όμως δεν υπάρχει ούτε μια λέξη από τους υποψήφιους για την Πάτρα. Κανείς δεν έχει σχέδιο (πλην του κ. Οικονομόπουλου που σύντομα δημοσιοποιεί 11 σημεία επέμβασης στην πόλη).
Η Πάτρα είναι πάντα μια πόλη που μπορεί να αλλάξει παντού και δν αλλάζει πουθενά...