Απηύδησαν ευρωπαϊκες εταιρείες από την κατάσταση: "Σταματήστε τις μεταφορές από το λιμάνι της Πάτρας, ελάτε μέσω... Σερβίας"

Ισχυρό πλήγμα θα υποστεί στα ταμεία του ο ΟΛΠΑ, αν η απαίτηση μεγάλων ευρωπαίκών εταιρειών να μην χρησιμοποιούν το λιμάνι της Πάτρας εφαρμοστεί. Συγκεκριμένα τρεις τουλάχιστον μεγάλες εταιρείες προσανατολίζονται στο να χρησιμοποιήσουν από τούδε και στο εξής τον οδικό άξονα μέσω Σερβίας αποφεύγοντας εντελώς το λιμάνι της Πάτρας. 

Βασική αιτία οι αυξανόμενες καταστροφές προϊόντων πελατών τους από μετανάστες που μπαίνουν σε φορτηγά προσπαθώντας να περάσουν στην Ιταλία.

Το θέμα αποκαλύπτει η εφημερίδα "Γνώμη", ενώ είχαμε και παρέμβαση Φιλιππάκου για το θέμα μετά από ενέργειες της πολιτευτού των ΑΝΕΛ Κωνσταντίνας Κοσπέτα.

Σύμφωνα με πληροφορίες που δημοσιοποίησε η εφημερίδα, οι εν λόγω εταιρείες διαπιστώνουν α) Νομικές εμπλοκές των φορτηγών όταν βρεθούν λαθρεπιβάτες, με αποτέλεσμα τις τραγικές καθυστερήσεις στην παράδοση εμπορευμάτων και β) Καταβολή αποζημιώσεων για τις καταστροφές ευπαθών εμπορευμάτων.

Η εξέλιξη αυτή οφείλεται στην διαπιστωμένη μεγάλη αύξηση τέτοιων κρουσμάτων που είναι πλέον καθημερινή πραγματικότητα. Οι εταιρείες θεωρούν ότι η κατάσταση αυτή όχι μόνο δεν θα διορθωθεί στο λιμάνι της Πάτρας αλλά θα γίνει και χειρότερη, οπότε προκρίνουν την λύση οι μεταφορές προϊόντων να γίνονται μέσω Σερβίας που χρονικά δεν είναι κακές (το πλοίο κάνει αρκετές ώρες να φτάσει Ιταλία).

Μια τέτοια εξέλιξη θα έχει μεγάλες επιπτώσεις στον ΟΛΠΑ, τα πλοία της γραμμής, τα καταστήματα που λειτουργούν στο Νέο Λιμένα και στις μεταφορικές εταιρείες που θα πρέπει να επαναχαράξουν το μεταφορικό τους έργο ή και να το χάσουν (!). Σύμφωνα με πληροφορίες η εκτίμηση είναι να χαθούν πάνω από 20.000 μετακινήσεις φορτηγών για όλους.

ΤΖΑΝΕΤΟΣ ΦΙΛΙΠΠΑΚΟΣ: ΘΑ ΠΑΡΟΥΜΕ ΑΜΕΣΑ ΜΕΤΡΑ

Στο μεταξύ ο Γ. Γραμματέας του Υπουργείο Εσωτερικών κ. Φιλιππάκος μιλώντας χθες το πρωί, αποκλειστικά στο ραδιόφωνο του Antenna Πάτρας εξήγγειλε την παρακάτω σειρά μέτρων:

- Κατασκευή εσωτερικής περίφραξης μέσα στο λιμάνι που θα κατασκευαστεί μέσα στον Φεβρουάριο

- Η ζύγιση των φορτηγών να γίνεται μέσα στον προφυλασσόμενο χώρος του ISPS.

- 24ωρες περιπολίες της ΕΛΑΣ έξω από το λιμάνι.

- Μη ποινικη δίωξη των οδηγών φορτηγών αφού πλέον έχει γίνει κοινή συνείδηση ότι δεν ευθύνονται για δήθεν μεταφορές μεταναστών.

- Ελέγχους στα ΚΤΕΛ απ΄όπου έρχονται μετανάστες - πρόσφυγες.

Η επανεμφάνιση Φιλιππάκου στην Πάτρα οφείλεται στην κυρία Κωνσταντίνα Κοσπέτα πολιτευτή των ΑΝΕΛ στην Αχαία, η οποία έκλεισε ραντεβού στην Αθήνα με τον πρόεδρο του Συλλόγου Μεταφορών Αχαίας "Ο ΦΑΡΟΣ", κ. Διονύσιο Πλέσσα, όπου υπήρξε διεξοδική συζήτηση για όλα τα θέματα του Νέου Λιμένα Πατρών. Μάλιστα υπήρξε και άλλη συνάντηση Πλέσσα , Κοσπέτας με τον υφυπουργό Μεταφορών κ. Νίκο Μαυραγάνη.

Τέλος, σύμφωνα με πληροφορίες εκπρόσωποι μεταφορικών εταιρειών θορυβημένοι από τις εξελίξεις πρόκειται να επισκεφθούν τον κ. Νίκο Κοντοέ για να του ζητήσουν επίσπευση κάθε μέτρου δεδομένου ότι πλέον απειλείται ευθέως το αντικείμενό εργασίας τους...