Πότε μπαίνουν και πάλι στις ράγες o Προαστιακός για Κ. Αχαΐα και o Οδοντωτός

Άμεση ανάγκη για να λειτουργήσουν και πάλι οι σιδηροδρομικές γραμμές της περιοχής, εξέφρασαν σε ανακοίνωσή τους οι φίλοι του σιδηροδρόμου Πελοποννήσου, κατηγορώντας όλους τους εμπλεκόμενους φορείς για αυτήν την κατάσταση που υπάρχει.
Από τη στιγμή που ξέσπασε η πανδημία σταμάτησαν τα δοκιμαστικά δρομολόγια του Προαστιακού της γραμμής της Πάτρας – Κάτω Αχαΐας τα οποία είχαν ξεκινήσει για λίγο τις μέρες του καρναβαλιού.
Δεν πρόλαβαν να βγουν όμως στην γραμμή και σταμάτησαν. Αυτή τη στιγμή η μοναδική γραμμή που λειτουργεί είναι η Πάτρα – Αγυιά αφού εκτός της πανδημίας υπάρχουν φυσικά και τα έργα για την έλευση του σύγχρονου τρένου που δεν επιτρέπουν την διέλευση του Προαστιακού.
Το τραινάκι έτσι, ένα μέσο που διευκόλυνε δεκάδες Πατρινούς, που μένουν ή έχουν τη δουλειά τους στις συνοικίες της βόρειας Πάτρας, αντιμετωπίζει τα δικά του προβλήματα.
Ωστόσο, εφόσον όλα πάνε καλά και βρεθεί ταυτόχρονα μία άκρη στον τρόπο της διέλευσης του σύγχρονου τρένου, θα επανέλθει, ένα θέμα που έχει διχοτομήσει την πόλη στα δύο, παρά την ομόφωνη απόφαση του δημοτικού συμβουλίου.
Πάντως, σε ότι έχει να κάνει με την επέκταση της γραμμής του Προαστιακού από την Πάτρα στην Κάτω Αχαγιά, το έργο είναι έτοιμο από κάθε άποψη και το μόνο που απομένει είναι να δοθεί το «πράσινο» φως από τους αρμόδιους φορείς για να ξεκινήσουν τα δρομολόγια.
Κάτι που αναμένεται να γίνει μέχρι τον Ιούνιο, εντός δηλαδή, του διερχόμενου μήνα. Αίτημα του επιβατικού κοινού είναι τα δρομολόγια να είναι τουλάχιστον πέντε την ημέρα, όμως αυτό θα εξαρτηθεί και από τα πρώτα δείγματα που θα δείξει η προσέλευση του κόσμου, καθώς ο κορωνοϊός ίσως να παίξει και εδώ αρνητικό ρόλο.
Ένα ερωτηματικό ακόμα που υπάρχει σε ότι αφορά τα τρένα της περιοχής, έχει να κάνει με τον Οδοντωτό. Ο Οδοντωτός το διάστημα της πανδημίας έπαυσε τα δρομολόγια του αφού η προσέλευση του κοινού ήταν σχεδόν ανύπαρκτη.
Ακόμα ο Οδοντωτός βρίσκεται εκτός γραμμής. Αναμένεται να μπει σε τροχιά ξανά εντός του μήνα. Βέβαια στην περίπτωση του έχουν χαθεί οι μήνες της άνοιξης στους οποίους το τραινάκι που συνδέει το Διακοφτό με τα Καλάβρυτα, κατά παράδοση έχει και τον περισσότερο κόσμο.
Ελπίδα του κόσμου των Καλαβρύτων και της Αιγιάλειας είναι το τραινάκι να αποτελέσει ατραξιόν για τους τουρίστες του μήνες του καλοκαιριού, όπως γινόταν τα περασμένα καλοκαίρια. Εφόσον βέβαια έχουμε τουρίστες…
Νέα για την Πάτρα

Δημοφιλή σήμερα


Άλλα τελευταία νέα
- Νοτιοδυτική Ελλάδα : Πώς ο Σκορπιός γίνεται ένα νησί για βαθύπλουτους - Κόστος παραμονής 1 εκατ. ευρώ την εβδομάδα
- Πάτρα : Μικρή φαβέλα στην Πειραϊκή - Πατραϊκή. Μετανάστες σε κτίρια για να εφορμούν σε φορτηγά
- Πάτρα : Π. Τσώνης: Μετατρέπουμε το Λιμάνι της Πάτρας σε Πράσινο
- Πάτρα : Γιατί φτάσαμε στα 104 κρούσματα και γιατί επιμένουν;
- Πάτρα : Αχαΐα: Ανησυχεί για τα κρούσματα η ΕΙΝΑ
- Πάτρα : Δήμος Ερυμάνθου: Σήμερα rapid test στη Δροσιά
- Πάτρα : Φυλακές Αγίου Στεφάνου: Είχε κρύψει... παρά φύσιν δυο κινητά τηλέφωνα
- Πάτρα : Πάτρα- Ρίο-Άγιος Βασίλειος: Ξεκίνησαν μελέτες στην παράκτια ζώνη
- Πάτρα : Πανεπιστήμιο Πατρών: Ορίστηκε η Επιτροπή για τον Στρατηγικό Σχεδιασμό
- Πάτρα : Καλπάζει ξανά ο κορωνοϊός στην Αχαΐα με 97 κρούσματα και 90 νοσηλείες
- Πάτρα : Η απαγόρευση δεν θεραπεύει την Πάτρα
- Πάτρα : Άγονος διαγωνισμός για το φιλέτο του Αντιρρίου
- Πάτρα : Η Καρδιοθωρακοχειρουργική Κλινική του ΠΓΝΠ περιμένει τον πρώτο ασθενή
- Νοτιοδυτική Ελλάδα : Αχαΐα: Αναμενόμενη και συνηθισμένη σεισμική δραστηριότητα
- Πάτρα : Δυτική Αχαΐα: Κρούσματα κορωνοϊού σε υπηρεσία του Δήμου
- Νοτιοδυτική Ελλάδα : Σεισμός 4,9 Ρίχτερ στη Ναύπακτο
- Πάτρα : Πάτρα: Μεγάλη διασπορά αλλά ελεγχόμενη
- Πάτρα : Ανδρέας Λασκαράτος: Ο Πατρινός οδηγός του ράλι Λε Μαν
- Πάτρα : Ο Δήμος προσφέρει στέγη σε άστεγους μέχρι και Τρίτη
- Νοτιοδυτική Ελλάδα : Αιγιάλεια: Μίλησαν για έργα Φαρμάκης-Καλογερόπουλος - Ανάπλαση και αποχέτευση στο επίκεντρο

