Πράσινο φως από την Ευρωπαϊκή Επιτροπή για την ανθρωποκτόνο Πατρών - Πύργου. Δίνεται στην Ολυμπία Οδό
Στην Ολυμπία Οδό, εκεί δηλαδή όπου δινόταν και πριν από το 2013, επιστρέφει ο οδικός άξονας Πάτρας-Πύργου. Οπως ανακοίνωσε το υπουργείο Υποδομών και Μεταφορών, η Ευρωπαϊκή Επιτροπή μέσω της Γενικής Διεύθυνσης για την Εσωτερική Αγορά, τη Βιομηχανία, την Επιχειρηματικότητα και τις Μικρομεσαίες Επιχειρήσεις (DG GROW) «απεφάνθη ότι η εκ νέου ενσωμάτωση του Πάτρα – Πύργος στη Σύμβαση Παραχώρησης της Ολυμπίας Οδού είναι συμβατή με το Κοινοτικό Δίκαιο».
«Ετσι, έδωσε το “πράσινο φως” στο υπουργείο Υποδομών και Μεταφορών να προχωρήσει, σύμφωνα με τον σχεδιασμό του κ. Κώστα Καραμανλή, στο επόμενο και τελικό βήμα της διαδικασίας, που είναι η γνωστοποίηση στην Επιτροπή Ανταγωνισμού, ώστε στη συνέχεια να ξεκινήσει το έργο», προσθέτει η ανακοίνωση.
Ο πράγματι πολύπαθος και ανθρωποκτόνος οδικός άξονας Πάτρας-Πύργου είχε αρχικώς ενσωματωθεί στη σύμβαση παραχώρησης της Ολυμπίας Οδού και θα κατασκευαζόταν μαζί με τον αυτοκινητόδρομο Αθηνών-Πατρών για να λειτουργεί με διόδια. Ομως, στο τέλος του 2013, ο τότε υπουργός Υποδομών Μιχάλης Χρυσοχοΐδης ανακοίνωσε ότι το κομμάτι Πάτρα-Πύργος αφαιρείται...
Στη συνέχεια, η κυβέρνηση μετά το 2015 επιχείρησε να «σπάσει» το έργο σε οκτώ εργολαβίες, για να το σώσει σε ημέτρο εργολάβο. Τώρα, ο Κ. Καραμανλής σχεδίασε την επανένταξη του άξονα στην Ολυμπία Οδό που μπόρεσε στο μεσοδιάστημα να ολοκληρώσει το τμήμα Αθηνών-Πατρών γλιτώνοντας το κόστος έως τον Πύργο.
Το υπουργείο Υποδομών-Μεταφορών χαρακτήρισε την πρώτη έγκριση ως μία εξαιρετικά σημαντική εξέλιξη για την υλοποίηση του έργου, αλλά και «την πιο πανηγυρική διάψευση του ΣΥΡΙΖΑ, ο οποίος, πριν μόλις λίγες ημέρες, διαστρεβλώνοντας πλήρως μια σχετική απάντηση της επιτρόπου, υποστήριξε ότι δήθεν δεν είχαν προχωρήσει οι επαφές της κυβέρνησης με την Ε.Ε.».
«Δυστυχώς, το κόμμα της αξιωματικής αντιπολίτευσης φαίνεται ότι θεωρεί πιο σημαντικό από το να πραγματοποιηθεί επιτέλους το έργο, το να αποκρύψει τις δικές του εγκληματικές ευθύνες. Ολοι όμως γνωρίζουν πλέον ότι εάν ο ΣΥΡΙΖΑ δεν είχε ακυρώσει τον διαγωνισμό του 2014 για να σπάσει στη συνέχεια το έργο σε οκτώ κομμάτια για χάρη του αγαπημένου του εργολάβου, σήμερα ο δρόμος θα ήταν ήδη γεγονός», καταλήγει το ΥΠΟΜΕ.