Ευάγγελος Φλωράτος στα «Γ»: Το Αυτοκινητοδρόμιο ώριμο κατά 99,9%

Αυτοκινητοδρόμιο Χαλανδρίτσας

Ο πρόεδρος της Α.Ε., είναι κάθετος, τονίζοντας, ότι μένει η ψήφος από τη νέα Βουλή για ν’ αρχίσει η κατασκευή της πίστας στην Χαλανδρίτσα.

Με αφορμή πρόσφατο δημοσίευμα των «Γ», ο τ. δήμαρχος Ε. Φλωράτος εκφράζει τη βεβαιότητα, ότι το αυτοκινητοδρόμιο της Χαλανδρίτσας θα γίνει οπωσδήποτε, ενώ άλλες εκδοχές, όπως αυτή της Δραπετσώνας, τις θεωρεί εξωπραγματικές. Συγκεκριμένα ο κ. Φλωράτος αναφέρει:

«Για να μην παρασύρεστε από δημοσιεύματα σχετικά με την ιδέα κατασκευής Αυτοκινητοδρομίου στο Κερατσίνι, σε επιφανειακές κινήσεις διαφόρων πολιτικάντηδων για λόγους δημιουργίας εντυπώσεων, επισυνάπτω:

Α) Το ΠΑ 14/2007 από το οποίο προκύπτουν οι προδιαγραφές κατασκευής και λειτουργίας Αυτοκινητοδρομίου στην Ελλάδα.

Β) Απόφαση του Υπουργείου Ανάπτυξης ένταξης του έργου του Αυτοκ/μίου Πάτρας στον Αναπτυξιακό Νόμο 3299/2004, με εγκριθείσα επιδότηση 29,46 εκατ. ευρώ.

Γ) Δημοσίευμα της εφημερίδας Espresso του Σαββάτου 2/6/2012 από το οποίο αβίαστα προκύπτει ότι ο σχεδιασμός είναι στη φαντασία του Δημάρχου Κερατσινίου, ο οποίος,

1. Δεν γνωρίζει ότι, σύμφωνα με την Ελληνική νομοθεσία και τους κανονισμούς της Παγκόσμιας Ομοσπονδίας Αυτοκινήτου και Μοτοσικλέτας, πίστα αγώνων σε δημόσιο δρόμο δεν επιτρέπεται. (Η πίστα στο Μονακό έγινε σε άλλη εποχή και διατηρείται ως θεσμός. Το εγχείρημα αυτό δεν μπορεί να επαναληφθεί).

2. Δεν έχει εξασφαλίσει τη χρήση γης που σχεδιάζει το αυτοκινητοδρόμιο, όταν ιδιοκτήτες είναι το Ελληνικό Δημόσιο, η Εθνική Τράπεζα και η εταιρεία Λιπασμάτων.

3. Δεν υπάρχει επενδυτικό ενδιαφέρον για Formula1 σε μία μικρή χώρα σαν την πτωχευμένη Ελλάδα.

4. Ο κ. Μπέρνι Έκλεστοουν είναι «Ο Πωλών τοις μετρητοίς» του αθλήματος και δεν λέει ποτέ όχι σε κανέναν, όταν αυτός ο κάποιος έχει τη δυνατότητα να του καταβάλλει 20 εκατ. δολάρια δικαιώματα για κάθε διοργάνωση, αγώνα Formula1.

Αντίθετα η Χαλανδρίτσα έχει ωριμότητα 99,9% και υπολείπεται η επικύρωση, από τη Βουλή, της απόφασης του Υπουργείου Ανάπτυξης για να ξεκινήσει η κατασκευή του έργου.

Ως προς τα υποστηρικτικά έργα, έχει ήδη ολοκληρωθεί η διαπλάτυνση του δρόμου Κουρλαμπά-Χαλανδρίτσα και έχουν δρομολογηθεί από την ΠΔΕ με εξασφαλισμένους πόρους από το ΕΣΠΑ, τόσο η παράκαμψη Χαλανδρίτσας όσο και ο κόμβος σύνδεσης της περιμετρικής Πατρών με την οδό 111.

Τον κ. Έκλεστοουν θα τον χρειαστούμε όταν ολοκληρωθεί η κατασκευή και ισχυροποιηθεί η Ελληνική οικονομία, ώστε να μπορεί να επιδοτήσει μέρος των υψηλών απαιτήσεων του ή των διαδόχων αυτού».

Σχόλια

Διαβάζοντας τα σχολια του κ. Φλωρατου για το Αυτοκινητοδρόμιο, παρατηρώ: στο Γ1 - για τους "γνωρίζοντες" υπάρχουν τουλάχιστον 4 πίστες στον κόσμο όπου γίνονται αγώνες F1 σε δημόσιο ή και σε δημόσιο δρόμο. στο Γ3 - Συγχαρητήρια για έκφραση "πρωχευμένη Ελλάδα"!!! Εμείς , άλλα πράγματα ξέρουμε ότι έχουν πτωχεύσει...! και τέλος, ως προς τα υποστηρικτικά έργα, ούτε η διαπλάτυνση Κουρλαμπά-Χαλανδρίτσα έχει ολοκληρωθεί, ούτε και η παράκαμψη Χαλανδρίτσας & ο κόμβος σύνδεσης με την 111 έχουν μπει μπροστά εδώ και μια 10ετία που συζητιώνται! τώρα, για το πότε θα ισχυροποιηθεί η ελληνική οικονομία ώστε να μιλήσετε με τον κ. Εκλεστόν....ζήσε Μάη μου...!!!!!!

Οπως ειναι γνωστο για μας τους ελληνες πριν ακομη ξεκινησει η προσπαθεια αρχισανε να την κατηγορουν και μαλιστα στοιχειοθετημενα. Σα δε ντρεπεστε ρε λαμογια. Ενα μπραβο και ενα μακαρι να γινει και δευτερη και τριτη πιστα εφτανε. Αρχιδακια