Οι Έλληνες ψωνίζουν τα φθηνότερα και ψυχαγωγούνται σχεδόν δωρεάν

Μανάβικο

Η οικονομική κρίση έχει υποχρεώσει την συντριπτική πλειοψηφία των Ελλήνω καταναλωτών σε περικοπές ακόμη και στα απολύτως αναγκαία αγαθά. Σύμφωνα με έρευνα της Bari Focus, το 98,3% των ερωτηθέντων στην έρευνα δηλώνει ότι έχει κάνει περικοπές, σε τομείς, όπως Σούπερ Μάρκετ, διασκέδαση, ρούχα, ταξίδια κλπ.

Περισσότεροι από 8 στους 10 Έλληνες, δηλώνουν ως ουσιαστική αιτία περικοπών, την πραγματική μείωση του εισοδήματός τους. Το κοινό που έχει υποστεί μείωση εισοδήματος εμφανίζεται κατά 12,5% αυξημένο, σε σχέση με πέρυσι, και κατά 22% μεγαλύτερο σε σχέση με το 2010.

Ως προς τις αγορές τους, οι πολίτες αναζητούν τα προϊόντα στα οποία παρέχονται καλύτερες τιμές, εκπτώσεις και προσφορές.

Τα προϊόντα ιδιωτικής ετικέτας (Private Labels) γίνονται ακόμα πιο δημοφιλή ενώ και μεταξύ των επώνυμων προϊόντων φαίνεται να αυξάνεται το κοινό που κατευθύνεται στις πιο οικονομικές επιλογές. Το 75,9% στρέφεται στην αναζήτηση εκπτώσεων/προσφορών, το 61,9% προχωρεί σε έρευνα αγοράς κλπ.

Σχεδόν επτά στους δέκα Έλληνες, δηλώνουν ότι μεταξύ των πρακτικών που έχουν ακολουθήσει για την αντιμετώπιση της οικονομικής κρίσης, είναι και η επιλογή τρόπων ψυχαγωγίας που απαιτούν μικρή ή και καθόλου δαπάνη χρηματικού ποσού.

Πηγή: 
http://molonoti.gr

Δείτε επίσης