Όλη η παραφιλολογία για την φθορά Μητσοτάκη και ΝΔ μάλλον υποχώρησε ήδη αν σκεφτεί κανείς ότι:
α) Ο προϋπολογισμός πέρασε με 159 ψήφους περισσότερους από κάθε άλλη φορά και
Η οικονομική κρίση έχει υποχρεώσει την συντριπτική πλειοψηφία των Ελλήνω καταναλωτών σε περικοπές ακόμη και στα απολύτως αναγκαία αγαθά. Σύμφωνα με έρευνα της Bari Focus, το 98,3% των ερωτηθέντων στην έρευνα δηλώνει ότι έχει κάνει περικοπές, σε τομείς, όπως Σούπερ Μάρκετ, διασκέδαση, ρούχα, ταξίδια κλπ.
Περισσότεροι από 8 στους 10 Έλληνες, δηλώνουν ως ουσιαστική αιτία περικοπών, την πραγματική μείωση του εισοδήματός τους. Το κοινό που έχει υποστεί μείωση εισοδήματος εμφανίζεται κατά 12,5% αυξημένο, σε σχέση με πέρυσι, και κατά 22% μεγαλύτερο σε σχέση με το 2010.
Ως προς τις αγορές τους, οι πολίτες αναζητούν τα προϊόντα στα οποία παρέχονται καλύτερες τιμές, εκπτώσεις και προσφορές.
Τα προϊόντα ιδιωτικής ετικέτας (Private Labels) γίνονται ακόμα πιο δημοφιλή ενώ και μεταξύ των επώνυμων προϊόντων φαίνεται να αυξάνεται το κοινό που κατευθύνεται στις πιο οικονομικές επιλογές. Το 75,9% στρέφεται στην αναζήτηση εκπτώσεων/προσφορών, το 61,9% προχωρεί σε έρευνα αγοράς κλπ.
Σχεδόν επτά στους δέκα Έλληνες, δηλώνουν ότι μεταξύ των πρακτικών που έχουν ακολουθήσει για την αντιμετώπιση της οικονομικής κρίσης, είναι και η επιλογή τρόπων ψυχαγωγίας που απαιτούν μικρή ή και καθόλου δαπάνη χρηματικού ποσού.
Όλη η παραφιλολογία για την φθορά Μητσοτάκη και ΝΔ μάλλον υποχώρησε ήδη αν σκεφτεί κανείς ότι:
α) Ο προϋπολογισμός πέρασε με 159 ψήφους περισσότερους από κάθε άλλη φορά και
* Να σταματήσουμε αυτή την πλάκα με το...
*... "υπάρχουν και χειρότερα" γιατί τελικά...
*... τα χειρότερα συνεχώς μας... έρχονται!
------------------------------------------------
* Στους γονείς μου οφέιλω τη ζωή μου...
*... στους δασκάλους μου οφείλω την παιδεία μου...
*... στην Τράπεζα φείλω 63.000 ευρώ...
*... στο Δημόσιο 44.000...
*... και σε εμένα κανείς δεν μου οφείλει τίποτα!
-----------------------------------------------
* Σοκ! Όπως θα αποκαλύψουν οι γνωστές....