Τα πάνω κάτω έρχονται στην έκδοση διπλωμάτων οδήγησης με το προεδρικό διάταγμα 51/2013, με τη ελληνική νομοθεσία να εναρμονίζεται με την ευρωπαϊκή. Με λίγα λόγια θα γίνουν αυστηρότερα τα μέτρα για την απόκτηση της άδειας οδήγησης, και το κόστος θα αυξηθεί.
Αυξάνονται τα υποχρεωτικά μαθήματα και από 20 γίνονται 25, όπως επίσης και τα μαθήματα της θεωρίας. Παράλληλα δημιουργούνται νέες κατηγορίες οι οποίες δεν υπήρχαν έως τώρα.
Θα ακριβύνουν τα παράβολα που θα πρέπει να υποβάλλονται με τον φάκελο του κάθε υποψηφίου. Επιπλέον αλλάζει και ο τρόπος εξέτασης των υποψήφιων οδηγών από τους γιατρούς. Σε αυτή την υπόθεση δεν εμπλέκεται πλέον η υπηρεσία Μεταφορών.
Τα ερασιτεχνικά διπλώματα θα ανανεώνονται κάθε 15 και όχι στα 65 χρόνια όπως ισχύει μέχρι σ'ημερα . Στους επαγγελματίες, δημιουργούνται υποκατηγορίες και σε ό,τι αφορά στα φορτηγά και τα λεωφορεία, με τη θεσμοθέτηση υποκατηγοριών Γ1 φορτηγό έως 7,5 τόνων και λεωφορείο έως 16 θέσεων δηλαδή Δ1, κατηγορίες που δεν υπήρχαν έως τώρα.