BBC: Ο ελληνικός τουρισμός στηρίζεται από τους ιδιώτες αλλά αυτό δεν αρκεί...

Πάρος

Το βρετανικό δίκτυο BBC, κάνει ιδιαίτερη αναφορά στις προσωπικές πρωτοβουλίες Ελλήνων του εξωτερικού για την ανάκαμψη του τουρισμού, όπως ο ομογενής Πίτερ Οικονομίδης, ο άνθρωπος πίσω από την διεθνή καμπάνια «Give Greece a chance», αλλά και στην πρωτοβουλία του Γιώργου Κλειβοκιώτη, συνιδρυτή της καμπάνιας «UP Greek Tourism». Ο Γ. Κλειβοκιώτης διαμένει στο Ντουμπάι και κατάφερε να συγκεντρώσει 20.000 δολάρια από υποστηρικτές της Ελλάδας, ώστε να μοιραστεί το κόστος μιας διαφημιστικής πινακίδας για τον ελληνικό τουρισμό, στην γνωστή πλατεία Times Square της Νέας Υόρκης.

Το BBC αναφέρεται και στην πρωτοβουλία μιας ομάδας Ελλήνων και ενός Ινδού στο Σαν Φραντσίσκο, ονόματι Dopios (λατινική μεταφορά της λέξης «ντόπιος») μέσω της οποίας φέρνουν σε επαφή ταξιδιώτες με κατοίκους της Αθήνας, ώστε οι πρώτοι να ανακαλύψουν όπως λένε, «μικρά μυστικά που δεν θα σου πουν ποτέ οι ταξιδιωτικοί οδηγοί».

Τέτοιες πρωτοβουλίες μπορεί να είναι ωραίες ιδέες, αλλά μάλλον δεν θα μπορέσουν να έχουν τέτοιο αντίκτυπο ώστε να αυξηθούν οι κρατήσεις, εκτιμά το BBC. Στο ίδιο ρεπερτάζ γίνεται αναφορά στα ξενοδοχεία που κλείνουν, την Αθήνα που δεν εμπνέει ως προορισμός, την μεγάλη μείωση κρατήσεων.

Πηγή: 
http://molonoti.gr

Δείτε επίσης