Π. Σκουλικίδης: Οι μεταφορές έχασαν την αξία τους τώρα χάνουν και το μεροκάματο - Σ. Πλέσσας: Μόνο ενωμένοι

Αγωνία, οργή αλλά και βαθύς προβληματισμός στον κλάδο των Μεταφορών στη σημερινή γενική συνέλευση όλων των Σωματείων που έγινε στην Αθήνα. Ο πρόεδρος του Πανελλήνιου Συνδικάτου Χερσαίων - Μεταφορικών Μεταφορών κ. Πέτρος Σκουλικίδης περιέγραψε την δεινή κατάσταση στην οποία έχει πρειέλθει ο κλάδος μετά την πρόσφατη και εν κρυπτώ κατάθεση του άρθρου 104 στο νόμο 3887/2010, κάποιο βράδυ μαις Παρασκευής...

"Με την εν λόγω τροπολογία κατάργησαν τον κλάδο μας είπε ο κ. Σκουλικίδης λέγοντας μάλιστα ότι δεν ήταν προαπαιτούμενο από το τρίτο μνημόνιο αλλά πρόταση της εγαλαιοθήκης του ΟΟΣΑ προς αξιολόγηση (όχι να εφαρμοστεί οπωσδήποτε). Είπε ακόμη:

- Στις μεταφορές εισέρχονται εταιρείες και από τρίτες χώρες που ήδη παίρνουν γρήγορα μερίδιο αγοράς, εις βάρος των Ελλήνων του χώρου. Οι εταιρέις αυτές εμφανίζονται δε σταθερά ζημιογόνες στους ισολογισμούς τους.

- Οι άδειες των οχημάτων αξίζουν πλεόν... 500 ευ΄ρω αφού απαξιώθηκαν εντελώα.

- Με την απαελευθέρωση των ΙΧ φορτηγών που μπορούν να παίρνουν μεταφορικό έργο από τα ΔΧ χάνεται ακόμα μεγαλύτερο με΄ριδιο αγοράς.

- Από τα 22.000 μέλη τα 17.000 είνια αυτοαπασχολούμενοι, ενώ έχουν ήδη αποχωρήσει από το επέγγελμα 7.000! Από τους εναπομείναντες το 80% χρωστά σε Εφορία, ΕΦΚΑ, προμηθευτές κ.α.

- Ο κ. Σκουλικίδης μιλώντας σε εκπροσώπους πρωτοβλαθμιων Σωματείων από όλη της Ελλάδα είπα ακόμη ότι το 2010 ΣΥΡΙΖΑ και ΑΝΕΛ ήσαν κα΄τα του νόμου 3887 αλλά σήμερα τον... "ξεχειλώνουν" και τον κάνουν χειρότερο. Μίλησε επίσης για αντισυνταγματικούς διωγμούς με βαριά πρόστιμα σε όσους μετακινούνται στο εκτός διοδίων οδικό δίκτυο αλλά και για την πρωτοφανή σφαγή στις εισφορές με ποσά που φτάνουν τα 1600 ευρώ τον μήνα!

"Θέλουν όποιος έχει το κεφάλι του πάνω από το νερό να του το βάζουν και αυτού από κάτω" εξήγησε.

Να σημειωθεί ότι ο Πανελλήνιος Συνδικάτο Μεταφορών έχει προσφύγει στο ΣτΕ για το ασφαλιστικό - φορολογικό με άιτηση ακυρώσεως, καθώς και για τους παραδρόμους. Πριν δε κάνει την σημερινή Γεν. Συνέλευση προηγήθηκαν 7 μικρότερες στην υπόλοιπη Ελλάδα όπου διαπιστώθηκε ότι ο κλάδος έχει πια πρόβλημα ενότητας... Κατά συνέπεια οι κινητοποιήσεις που θα αποφασίσει ο κλάδος θα πρέπει να είνια σύντομες και αποτελεσματικές ώστε και μήνυμα να περάσουν στην κυβλερνηση και να επιτύχουν συσπείρωση.

ΣΑΚΗΣ ΠΛΕΣΣΑΣ: ΜΟΝΟ ΕΝΩΜΈΝΟΙ ΜΠΟΡΟΥΜΕ

Αρκετοί ομιλητές στη Συνέλευση καυτλήρίασαν το γεγονός ότι ο κλάδος έχει δεκάδες ομαοειδή σωματεία με αποτέλεσμα να είναι δύσκολη η κοινή σύμπλευση. Μιλώντας επ αυτού ο κ. Σ. Πλέσσας (εκπροσωπόντας 4 Σωματέια της Πάτρας) θα πει:

"Στην Πάτρα υπάρχουν ΤΕΣΣΕΡΑ σωματεία που επί δεκαετίες δεν συνεργάστηκαν ποτέ για κανένα ζήτημα. Καταφέραμε να συνεννοηθούμε και να οργανώσουμε κοινή γενική συνέλευση στην οποία είχαμε ρεκόρ προσέλευσης.

- Πήραμε με το μέρος μας τα Μέσα Ενημέρωσης με στοχευμένα ρεπορτάζ που τα επιμελήθηκαν συνεργάτες δημοσιογράφοι, ενώ βάλαμε και ΟΛΟΣΕΛΙΔΕΣ καταχωρήσεις. H τοπική κοινωνία και τα μέλη μας ενημερώθηκαν επαρκώς.

- Με πολύ μικρό κόστος στείλαμε mail σε 40.000 περίπου εμπλεκόμενους με τις μεταφορές ΣΕ ΟΛΗ ΤΗΝ ΕΛΛΑΔΑ, για να τους ενημερώσουμε για τα αιτήματά μας. Κάποιοι από εσάς μπορεί να λάβατε ένα τέτοιο mail.

- Η όλη καμπάνια είχε σαν κεντρικό σύνθημα "ΟΙ ΜΕΤΑΦΟΡΕΣ ΖΗΤΟΥΝ ΔΙΚΑΙΗ ΜΕΤΑΧΕΙΡΙΣΗ", σκεφθείτε μήπως το κρατήσουμε στην συνέχεια της κοινής μας προσπάθειας.

Γιατί τα κάναμε όλα αυτά στην Πάτρα; Κυρίως για να πείσουμε τα μέλη μας σε Όλη της Ελλάδα και κυρίως εσάς εδώ στην Αθήνα ότι πρέπει ΝΑ ΕΝΩΘΟΥΜΕ, αν θέλουμε να πετύχουμε κάτι.

Προτείνω δηλαδή:

α) Να ενωθούμε με κοινές δράσεις και απαιτήσεις.

β) Στο υπουργείο να εκπροσωπείται ολόκληρος ο κλάδος ξεκάθαρα και απόλυτα από όποια επιτροπή και να επιλέξουμε.

Τέλος πιστεύω ότι πρέπει να βάλουμε ΟΛΑ τα αιτήματα στους αρμοδίους αν και αυτό δίνει τη δυνατότητα στην εξουσία να σου επιλύσει κάποια μικρά και ανώδυνα και να αδιαφορήσει για τα μεγάλα. Όμως λόγω τρόικας και άλλων παραγόντων αν βάλουμε μόνο τα μεγάλα μπορεί να μην πάρουμε τίποτε! Επιπλέον τι μας εμποδίζει αν πάρουμε κάποια μικρά να συνεχίσουμε και για τα υπόλοιπα;".

Πηγή: 
http://molonoti.gr

Δείτε επίσης