Επιτέλους αισιοδοξία για συσπείρωση στον κλάδο των Μεταφορών - Πρωτοστατεί η Εύβοια - Οι παρεμβάσεις Σκουλικίδη, Πλέσσα

Η επιμονή και υπομονή του Συλλόγου Μεταφορών Ευβοίας να κινητοποιήσει πανελλαδικά τον κλάδο έφερε αποτελέσματα. Πάνω από 250 εκπρόσωποι του κλάδου συμμετείχαν σε πρωτοφανώς μεγάλη σύσκεψη στο κτίριο της Περιφέρειας στη Χαλκίδα.

Μοναδικό θέμα ήταν η συνολική εκπροσώπηση των Μεταφορών από έναν ΥΠΕΡΦΟΡΕΑ ο οποίος να είναι σε θέση α) Να πιέσει την κεντρική εξουσία και β) να εχει τη δυνατότητα μαζικών κινητοποιήσεων που σήμερα είναι αδύνατες αφού ο κλάδος είναι κατακερματισμένος.

Η έλλειψη ΥΠΕΡΦΟΡΕΑ έχει αδρανοποιήσει δεκάδες μικρά σωματεία - σφραγίδες σε όλη την Ελλάδα που δεν έχουν νόμιμες διοικήσεις, μηδενικές παρεμβάσεις και απόλυτη ανικανότητα να ενεργοποιηθούν δημοσίως.

Ωστόσο ακόμη και ενεργά Σωματεία που έχουν κινητοποιηθεί και με πορείες (Πάτρα, Χαλκίδα, Σέρρες) είναι αποσπασματικές κινητοποιήσεις με το μεγαλύτεο μέρος του κλάδου να είναι θεατές.

Όλη αυτή η κατάσταση περιεγράφει στην σύσκεψη, μετά από μια πεντάωρη δημιουργική αναταλλαγή απόψεων όπου στο τέλος τέθηκε το δίλλημα: Να ιδρυθεί ένας νέος ΥΠΕΡΦΟΡΕΑΣ τύπου ΓΣΣΕ ή ΑΔΕΔΥ ή να στηριχθεί ο ΠΣΧΕΜ που είναι ισχυρότατος φορέας με έντονη δραστηριότητα, δυνατές παρεμβάσεις και αποδεδεγμένα μπορεί να πιέζει την κεντρική εξουσία;

Οι παριστάμενοι αφού άκουσαν έναν εξαιρετικό απολογισμό από τον πρόεδρο του ΠΣΧΕΜ κ. Π. Σκουλικίδη αποφάσισαν την μαζική εγγραφή τους στο Συνδικάτο. Μάλιστα ο ΠΣΧΕΜ ανέβαλε για δυο μήνες τις εκλογές που είχε εξαγγείλλει για την Κυριακή 16 Φεβρουαρίου ώστε να να εγγραφούν όσο το δυνατόν περισσότερα νέα μέλη τα οποία θα έχουν δικαίωμα και του εκλέγειν και του εκλέγεσθαι.

Εξ ίσου σημαντική και η παρέμβαση του κ. Δ. Πλέσσα (σωματείο "Ο Φάρος" - Αχαία), ο οποίος περιέγραψε δεκάδες δράσεις και επαφές του Σωματείου "που όμως δεν είχαν τα αποτελέσματα που θα έπρεπε, γιατί απέναντί τους δεν ήταν όλος ο κλάδος ενωμένος".

Θυμίζουμε ότι ο κλάδος των Μεταφορών αντιμετωπίζει εδώ και μια δεκαετία ΤΑ ΙΔΙΑ προβλήματα που δεν επιλύονται. Τα πιο γνωστά είναι οι διωγμοί στους οδικούς άξονες με υπερβολικά πρόστιμα, τα εξωφρενικά σε κόστος διόδια, η παράνομη απαγόρευση διέλευσης από το 80% του (παλαιού) εθνικού δικτύου στη χώρα, η μη συμμετοχή τους σε επιχορηγήσεις κ.α.

Πηγή: 
http://molonoti.gr

Δείτε επίσης