Το ρίξαμε και στο... πιοτί λόγω κορωνοϊού

Τσίπουρο, τζιν, σανγκρία και κρασί περιλαμβάνονται πλέον στις 60 κατηγορίες προϊόντων με τη μεγαλύτερη αύξηση πωλήσεων στα σούπερ μάρκετ την εβδομάδα που ολοκληρώθηκε στις 5 Απριλίου.

Αν και στις πρώτες θέσεις διατηρούνται σταθερά τα παραφαρμακευτικά, τα συμπληρώματα διατροφής, αντισηπτικά μαντιλάκια και πλαστικά γάντια, αρχίζουν να διαφαίνονται οι αλλαγές στην κατανάλωση όσο περνούν οι μέρες της καραντίνας.

Τα σούπερ μάρκετ, πάντως, συνεχίζουν να συγκεντρώνουν τζίρο, με τις πωλήσεις, μη συμπεριλαμβανομένων των επί ζυγίω προϊόντων (χύμα), να πλησιάζουν τα 900 εκατ. ευρώ μέσα σε διάστημα μόλις έξι εβδομάδων.

Πηγή: 
http://molonoti.gr

Δείτε επίσης