Ο ΟΠΑΠ πρέπει να "κατεβάσει" το σποτ που απαξιώνει τις Μεταφορές...
Υποβλήθηκε από ουτις στις Κυρ, 21/10/2018 - 10:43.
Μετά από δύο άκρως επιτυχημένες καμπάνιες ("άσε το θείο και πιάσε το τζόκερ" και "ας τα έχουμε διπλά"), ο ΟΠΑΠ λανσάρει μια νέα καμπάνια η οποία είναι εντελώς δυσφημιστική για τον κλάδο των Μεταφορών! Ένας φορτηγατζής ενώ έχει κερδίσει το τζόκερ εξακολουθεί να είναι άξεστος, αγροίκος και κακοντυμένος, όταν φθάνει στην έπαυλή του όπου ο υπηρέτης του είναι πιο... κύριος από αυτόν!
Το σποτ περιγράφει έναν ολόκληρο κλάδο μέσα από την εικόνα ενός απαίδευτου και αμόρφωτου φορτηγατζή και αυτό είναι άδικο. Οι Μεταφορές είναι σήμερα ένας νευραλγικός τομέας που αξιοποιεί πολλές διαφορετικές επιστήμες για να διεκπαιρεώσει ένα εξόχως σημαντικό έργο: Χωρίς τις Μεταφορές δεν θα υπήρχαν φάρμακα στα νοσοκομεία, καύσιμα στα πρατήρια τρόφιμα στα σούπερ μάρκετ, πρώτες ύλες στην βιομηχανία κ.ο.κ. Ασχολούνται δε χιλιάδες άνθρωποι με σπουδές και κουλτούρα.
Το σποτ είναι εντελώς αποτυχήμένο και ο ΟΠΑΠ, που έχει αποδείξει ότι έχει και ευαισθησίες και... χιούμορ οφείλει να το "κατεβάσει". Υπάρχουν κι άλλες ιδέες έτσι δεν είναι;
Το λέω ειλικρινά. Έχω βαρεθεί την ανοησία των πολιτικών στην δύσμοιρη Ελλάδα. Την μπουρδολογία τους και κυρίως την ανάδειξη του ανύπαρκτου σαν κάτι υπαρκτό.
Δείτε σας παρακαλώ την βλακεία τους με το "ποιοι θέλουν να πάρουν τις ψήφους των ακροδεξιών" (μετά τον αποκλεισμό των Σπαρτιατών).
Υποβλήθηκε από ουτις στις Κυρ, 03/10/2021 - 13:35.
Είχε πράγματι πλάκα η ιδέα το Πεδίον του Άρεως να ονομαστεί... "Mars Field" για τους τουρίστες. Έβαλαν και ταμπέλες οι αθεόφοβοι και έτσι ενώ ο τουρίστας έβλεπε στο χάρτη "Pedion Areos", όταν θα γύριζε στην πατρίδα του θα μπορούσε να ισχυριστεί ότι στην Ελλάδα πήγε και στον πλανήτη... Άρη.
Αν δηλαδή ένα χωριό ονομάζεται Πέτρες το γράφουμε Stones κι αν ποτέ το βρει ο τουρίστας γράψτε μας. Όμως η πλάκα συνεχίζεται ακόμα καλύτερη στο διαδίκτυο όπου ονοματίστηκαν εκ νέου όλες οι στάσεις του Μετρό. Δείτε τη χιουμοριστική προσέγγιση.