Συγκροτήθηκε σε σώμα η νέα Διοίκηση του Συλλόγου Εκπαιδευτικών Πρωτοβάθμιας Εκπαίδευσης Πάτρας (Δασκάλων και Νηπιαγωγών), έπειτα από τη διαδικασία που ακολούθησε τις πρόσφατες αρχαιρεσίες.
Σύμφωνα με την ανακοίνωση, το νέο Διοικητικό Συμβούλιο συγκροτήθηκε κατά τη συνεδρίασή του, όπου και ορίστηκαν οι θέσεις ευθύνης (πρόεδρος, αντιπρόεδρος, γενικός γραμματέας, ταμίας και μέλη).
Η σύνθεση του νέου Δ.Σ. περιλαμβάνει εκπροσώπους του κλάδου της πρωτοβάθμιας εκπαίδευσης της περιοχής, οι οποίοι αναλαμβάνουν τη διαχείριση των θεμάτων που αφορούν τους εκπαιδευτικούς, τα εργασιακά ζητήματα και τη λειτουργία των σχολικών μονάδων στην Πάτρα.
Η συγκρότηση του συμβουλίου σηματοδοτεί την έναρξη της νέας θητείας του συλλόγου, με στόχο την εκπροσώπηση των εκπαιδευτικών και την παρέμβαση σε ζητήματα εκπαιδευτικής πολιτικής σε τοπικό επίπεδο











