Στην προγραµµατισµένη Νοµαρχιακή Ολοµέλεια του ΠΑΣΟΚ Αχαΐας, θα µιλήσει τη ∆ευτέρα 12 Μαΐου 2025 και ώρα 19:00, στην αίθουσα του Εµπορικού Συλλόγου (πλατεία Γεωργίου Α΄ 25), η Υπεύθυνη Πολιτικού Σχεδιασµού του ΠΑΣΟΚ–Κινήµατος Αλλαγής Άννα ∆ιαµαντοπούλου.
Σε καθεστώς αυξημένης ετοιμότητας τίθεται το δημόσιο σύστημα υγείας, καθώς το Υπουργείο Υγείας έχει αποστείλει επικαιροποιημένες οδηγίες προς τα νοσοκομεία και τις μονάδες Πρωτοβάθμιας Φροντίδας Υγείας, ενόψει της...
ΠερισσότεραDetails










