• Εταιρικό Προφίλ
  • Έντυπη Έκδοση
  • Συνδρομή
  • Πολιτική Απορρήτου
  • Επικοινωνία
Πέμπτη, 9 Οκτωβρίου, 2025
Molonoti News
No Result
View All Result
  • Αρχική
  • Πολιτική
  • Ελλάδα
  • Κόσμος
  • Οικονομία
  • Πάτρα
    • Πάτρα – Νέα
    • Πάτρα – Πολιτισμός
    • Ατζέντα
    • Το σχόλιο της Ημέρας
  • Πολιτισμός
  • Επιστήμη
    • Υγεία
    • Τεχνολογία
  • Απόψεις
  • After Hours
    • Lifestyle
► ΗΜΕΡΑ 90.4FM
Molonoti News
  • Αρχική
  • Πολιτική
  • Ελλάδα
  • Κόσμος
  • Οικονομία
  • Πάτρα
    • Πάτρα – Νέα
    • Πάτρα – Πολιτισμός
    • Ατζέντα
    • Το σχόλιο της Ημέρας
  • Πολιτισμός
  • Επιστήμη
    • Υγεία
    • Τεχνολογία
  • Απόψεις
  • After Hours
    • Lifestyle
No Result
View All Result
Molonoti News
No Result
View All Result

Σε δύο χρόνια η αποκατάσταση των ζημιών στο σιδηροδρομικό δίκτυο Θεσσαλίας

Molonoti από Molonoti
31 Οκτωβρίου 2023
σε Ελλάδα
5
0
Σε δύο χρόνια η αποκατάσταση των ζημιών στο σιδηροδρομικό δίκτυο Θεσσαλίας
8
SHARES
126
VIEWS
Share on FacebookShare on Twitter

Εντός του πρώτου εξαμήνου του 2025 θα έχει ολοκληρωθεί ο δυτικός διάδρομος της σιδηροδρομικής σήραγγας Σεπολίων Αττικής, ενώ θα απαιτηθεί μια διετία για την αποκατάσταση του κατεστραμμένου από την κακοκαιρία τμήματος της σιδηροδρομικής γραμμής στη Θεσσαλία, ανέφερε από το βήμα της Βουλής, ο υφυπουργός Υποδομών και Μεταφορών, Νικόλαος Ταχιάος, απαντώντας σε σχετική επίκαιρη ερώτηση του βουλευτή Β1΄ Βορείου Τομέα Αθηνών της Ελληνικής Λύσης, Βασιλείου Βιλιάρδου.

Ίσως σας ενδιαφέρει:

Με “πιρούνι” κακοποιημένη έγκυος! Δίνει μάχη να μην χάσει την όρασή της

7.000 ευρώ πρόστιμο και καταδίκη για τον Βασίλη Μπισμπίκη-Ένοχος για το τροχαίο

Δεν πραγματοποιήθηκε η εκταφή του γιου του Πάνου Ρούτσι-Ο λόγος της αναβολής

Για το έργο της υπογειοποίησης της σιδηροδρομικής γραμμής στα Σεπόλια, ο κ. Βιλιάρδος είχε μιλήσει για μεγάλη καθυστέρηση στην πρόοδο των εργασιών, παρά και τις διαβεβαιώσεις των υπευθύνων του ΟΣΕ ότι τον ερχόμενο μήνα Νοέμβριο θα ολοκληρωνόταν τουλάχιστον ο δυτικός κλάδος του έργου. Ο κ. Βιλιάρδος ζήτησε να μάθει πότε θα ολοκληρωθεί το όλο έργο, εάν συζητείται μια συμπληρωματική σύμβαση, και εάν η κυβέρνηση έχει μελετήσει την έκπτωση του εργολάβου λόγω των καθυστερήσεων.

«Ουσιαστικά χρειάζεται περίπου μία διετία για να επέλθει η αποκατάσταση σε πλήρη έκταση»
Για την αποκατάσταση της γραμμής στη Θεσσαλία ο κ. Βιλιάρδος είχε ρωτήσει εάν θα ολοκληρωθεί το 2024, καθώς και για το εάν υπάρχει ενδεχόμενο διεκδίκησης αποζημίωσης και κατάπτωσης ρητρών από τρίτους (Hellenic Train, COSCO, ΟΛΠ κά).

Όπως είπε ο κ. Ταχιάος, στα Σεπόλια, το πρόβλημα των καθυστερήσεων δεν έγκειται σε αδυναμία του εργολάβου, ούτε σε διαφωνίες του εργολάβου με την αναθέτουσα αρχή. «Το πραγματικό πρόβλημα είναι ότι μελετήθηκε ως απολύτως εξαρτώμενο από την σύμπραξη και άλλων, τρίτων φορέων».

Συγκεκριμένα, είπε ότι «υπάρχει το θέμα της αρχαιολογικής υπηρεσίας. Πρέπει να γίνουν ανασκαφές στο έργο. Το πρόβλημα που υπάρχει στις ανασκαφές, είναι ότι η πρόσληψη του προσωπικού το οποίο χρειάζεται για να εξυπηρετήσει τις τομές που γίνονται, γίνεται με διαδικασίες ΑΣΕΠ, κατά συνέπεια υπάρχει μεγάλη καθυστέρηση. Είχαμε πριν από λίγες ημέρες μία συνάντηση με την υπουργό Πολιτισμού και συμφωνήθηκε να ακολουθηθεί μία διαφορετική λύση ώστε να επιταχυνθούν».

Πρόσθεσε επίσης, ότι «υπάρχουν πολλά ζητήματα που αφορούν τις μετακινήσεις δικτύων των Οργανισμών Κοινής Ωφέλειας. Είναι εργασίες που δεν εκτελούνται από τον ανάδοχο κατασκευής, αλλά από τους εργολάβους των φορέων των αντίστοιχων δικτύων. Μιλάμε εδώ για την ΕΔΑ (φυσικό αέριο) και την ΕΥΔΑΠ, η οποία δείχνει όντως μία καθυστέρηση στην πρόοδο των σχετικών εργασιών» είπε ο κ. Ταχιάος.

Για το έργο στα Σεπόλια
Ακολούθως, ο υφυπουργός Υποδομών και Μεταφορών, συμφώνησε με τον ερωτώντα βουλευτή ότι πρέπει να υπάρξει επιτάχυνση του έργου στα Σεπόλια, λέγοντας ότι «ούτε κι εμείς είμαστε ικανοποιημένοι από την σχετική πρόοδο. Θα σας πω όμως το εξής: Έτσι όπως εκτελείται το έργο, για να μπορεί να εξασφαλιστεί η λειτουργικότητα της γραμμής, ο μεν δυτικός διάδρομος υπολογίζουμε ότι θα έχει τελειώσει στο πρώτο εξάμηνο του 2025, που είναι καθυστέρηση όντως, μία σημαντική καθυστέρηση για το έργο, και θα ακολουθήσει ο ανατολικός».

Για τη χρηματοδότηση του έργου υπογειοποίησης της σιδηροδρομικής γραμμής στα Σεπόλια, ο κ. Ταχιάος είπε ότι αυτή προέρχεται από το ευρωπαϊκό πρόγραμμα CEF (Connecting Europe Facilities), «άσχετα από το χρονοδιάγραμμα, το υποβληθέν, του έργου, και τις σχετικές παρατάσεις οι οποίες θα υπάρξουν». Επισήμανε μάλιστα, ότι «οι σχετικές χρηματοδοτήσεις θα υπάρχουν μέχρι το τέλος του 2024. Στη συνέχεια, το έργο θα χρηματοδοτείται από το πρόγραμμα των δημοσίων επενδύσεων και δυστυχώς αυτές οι καθυστερήσεις μας οδήγησαν στο ότι θα χρειαστεί να αντλήσουμε πόρους και από το πρόγραμμα δημοσίων επενδύσεων. Παρόλα αυτά, είναι απόλυτος εγγυημένο ότι (το έργο) θα γίνει, και, σε κάθε περίπτωση, δεν υπάρχουν τεχνικά ή άλλα προβλήματα που κωλύουν την πρόοδο του συγκεκριμένου έργου».

Αναφερόμενος στην αποκατάσταση των ζημιών στο σιδηροδρομικό δίκτυο της Θεσσαλίας, είπε ότι «μιλάμε για πλήρη ανάταξη-ανακατασκευή της γραμμής της ηλεκτροδότησης και πλήρη επανατοποθέτηση όλων των συστημάτων εξαρχής».

Σύμφωνα με τον κ. Ταχιάο «δεν υπάρχει περίπτωση στο τέλος του 2024 να γίνει αυτή η αποκατάσταση. Αυτή η αποκατάσταση θα πρέπει να λήξει μέχρι τα τέλη του 2025. Ουσιαστικά χρειάζεται περίπου μία διετία για να επέλθει (η αποκατάσταση) σε πλήρη έκταση». Όσο για το θέμα των αποζημιώσεων, είπε ότι προς το παρόν, δεν έχει εγερθεί οποιαδήποτε απαίτηση έναντι του ελληνικού Δημοσίου για το συγκεκριμένο λόγο. Νομικά πρόκειται για ανώτερη βία, που αυτή τη στιγμή δεν θεμελιώνει αιτήματα αποζημίωσης.

Tags: Ελλάδα
Share3Tweet2
Molonoti

Molonoti

Προτείνουμε για εσάς:

Με “πιρούνι” κακοποιημένη έγκυος! Δίνει μάχη να μην χάσει την όρασή της

8 Οκτωβρίου 2025
0
127
Με “πιρούνι” κακοποιημένη έγκυος! Δίνει μάχη να μην χάσει την όρασή της

Με σημάδια από πιρούνι και αίματα στο πρόσωπο, μεταφέρθηκε και εισήχθη στο χειρουργείο 39χρονη γυναίκα, η οποία δέχθηκε πολλαπλά χτυπήματα από...πιρούνι, στα πρόσωπο και στο σώμα της, με...

ΠερισσότεραDetails

7.000 ευρώ πρόστιμο και καταδίκη για τον Βασίλη Μπισμπίκη-Ένοχος για το τροχαίο

8 Οκτωβρίου 2025
0
127
7.000 ευρώ πρόστιμο και καταδίκη για τον Βασίλη Μπισμπίκη-Ένοχος για το τροχαίο

Για το τροχαίο που προκάλεσε στις 27 Σεπτεμβρίου στη Φιλοθέη, όταν μετά από νυχτερινή του έξοδο πήρε...σβάρνα αυτοκίνητα και στη συνέχεια εγκατέλειψε το σημείο (παράβαση άρθρου 47 Κώδικα...

ΠερισσότεραDetails

Δεν πραγματοποιήθηκε η εκταφή του γιου του Πάνου Ρούτσι-Ο λόγος της αναβολής

8 Οκτωβρίου 2025
0
126
Δεν πραγματοποιήθηκε η εκταφή του γιου του Πάνου Ρούτσι-Ο λόγος της αναβολής

Στις επόμενες μέρες θα γίνει γνωστή η ημερομηνία της εκ νέου εκταφής της σορού του γιου του Πάνου Ρούτσι, που είχε οριστεί για σήμερα, αλλά αναβλήθηκε μετά τη...

ΠερισσότεραDetails

Τατόι: Πτώση εκπαιδευτικού αεροσκάφους – 2 τραυματίες

8 Οκτωβρίου 2025
0
127
Τατόι: Πτώση εκπαιδευτικού αεροσκάφους – 2 τραυματίες

Ενα διθέσιο εκπαιδευτικό αεροσκάφος της Πολεμικής Αεροπορίας, κατά τη διάρκεια της απογείωσής του από την αεροπορική βάση Δεκέλειας στο Τατόι, εξήλθε του διαδρόμου και κατέπεσε το πρωί της Τετάρτης. Τα...

ΠερισσότεραDetails

Κανένα κίνδυνο δεν εγκυμονεί για τη δημόσια υγεία η υγειονομική ταφή των θετικών αιγοπροβάτων

8 Οκτωβρίου 2025
0
126
Κανένα κίνδυνο δεν εγκυμονεί για τη δημόσια υγεία η υγειονομική ταφή των θετικών αιγοπροβάτων

«Τα πρωτόκολλα της υγειονομικής ταφής των θετικών στην ευλογιά αιγοπροβάτων είναι πολύ αυστηρά και τηρούνται χωρίς καμία παρέκκλιση», επεσήμανε ο καθηγητής της Κτηνιατρικής Σχολής του ΑΠΘ και διευθυντής...

ΠερισσότεραDetails

Ακούστε Live τον Ημέρα 90.4 FM

90.4FM90.4FM
Listen on myTuner radio!

    Σχετικά Άρθρα

    Αναβαθμίζεται το 112–Οι νέες υπηρεσίες που θα περιλαμβάνει

    Αναβαθμίζεται το 112–Οι νέες υπηρεσίες που θα περιλαμβάνει

    10 Μαΐου 2024
    126
    Scope Ratings: Δημοσιονομικό σοκ στην ΕΕ αν αυξηθούν οι αμυντικές δαπάνες στο 3%

    Scope Ratings: Δημοσιονομικό σοκ στην ΕΕ αν αυξηθούν οι αμυντικές δαπάνες στο 3%

    22 Φεβρουαρίου 2025
    129
    Ψάχνουν ακόμη γιατί έπεσε το αεροσκάφος στη Βραζιλία-Η κατασκευάστρια εταιρεία είχε προειδοποιήσει για κίνδυνο πτήσης σε συνθήκες παγετού

    Ψάχνουν ακόμη γιατί έπεσε το αεροσκάφος στη Βραζιλία-Η κατασκευάστρια εταιρεία είχε προειδοποιήσει για κίνδυνο πτήσης σε συνθήκες παγετού

    11 Αυγούστου 2024
    125

    Περισσότερες Κατηγορίες

    • After Hours
    • Left Corner
    • Lifestyle
    • Top-News
    • Αθλητισμός
    • Απόψεις
    • Ατζέντα
    • Ελλάδα
    • Επιστήμη
    • Επιχειρήσεις
    • Κόσμος
    • Νοτιοδυτική Ελλάδα
    • Οικονομία
    • Πάτρα
    • Πάτρα – Πολιτισμός
    • Πολιτική
    • Πολιτισμός
    • Τεχνολογία
    • Το σχόλιο της Ημέρας
    • Υγεία
    • Χωρίς Κατηγορία
    Facebook Youtube

    Molonoti.gr

    Ανδρέας Χριστόπουλος

    Εκδότης

    ΚΑΤΗΓΟΡΙΕΣ

    • After Hours
    • Left Corner
    • Lifestyle
    • Top-News
    • Αθλητισμός
    • Απόψεις
    • Ατζέντα
    • Ελλάδα
    • Επιστήμη
    • Επιχειρήσεις
    • Κόσμος
    • Νοτιοδυτική Ελλάδα
    • Οικονομία
    • Πάτρα
    • Πάτρα – Πολιτισμός
    • Πολιτική
    • Πολιτισμός
    • Τεχνολογία
    • Το σχόλιο της Ημέρας
    • Υγεία
    • Χωρίς Κατηγορία

    Επικοινωνία

      • Διαφήμιση – Πληροφορίες:
      • Βορείου Ηπείρου 91 Πάτρα, GR.
      • Τηλ.: (+30) 69399 17 333
    • Email: [email protected]
    • Πολιτική Απορρήτου
    • Έντυπη Έκδοση
    • Επικοινωνία

    © 2024 Molonoti.gr - Για να ξέρεις τι κρύβεται πίσω από κάθε είδηση!

    Welcome Back!

    Login to your account below

    Forgotten Password?

    Retrieve your password

    Please enter your username or email address to reset your password.

    Log In

    Add New Playlist

    No Result
    View All Result
    • Αρχική
    • Πολιτική
    • Ελλάδα
    • Κόσμος
    • Οικονομία
    • Πάτρα
      • Πάτρα – Νέα
      • Πάτρα – Πολιτισμός
      • Ατζέντα
      • Το σχόλιο της Ημέρας
    • Πολιτισμός
    • Επιστήμη
      • Υγεία
      • Τεχνολογία
    • Απόψεις
    • After Hours
      • Lifestyle

    © 2024 Molonoti.gr - Για να ξέρεις τι κρύβεται πίσω από κάθε είδηση!

    Το molonoti.gr χρησιμοποιεί cookies. Συνεχίζοντας σε αυτό το website συμφωνείται στη χρήση τους. Δείτε περισσότερα στη Πολιτική Απορρήτου.