Οι αποφάσεις για τις Κυκλοφοριακές ρυθμίσεις για το νέο σταθμό του Υπεραστικού Κτελ Αχαίας, έχουν, ήδη, περάσει από το Δημοτικό Συμβούλιο Πατρέων και το επόμενο βήμα είναι τώρα η δημοσίευσή τους στο Φύλλο της Εφημερίδας της Κυβέρνησης για να πάρει ΦΕΚ και ο Δήμος αναμένει έγγραφο από το Υπεραστικό ΚΤΕΛ ώστε να ολοκληρωθεί ο φάκελος, που θα σταλεί στα συναρμόδια αρμόδια Υπουργεία.
Έως τα τέλη Οκτωβρίου ο νέος σύγχρονος Τερματικός Σταθμός Λεωφορείων, στους πρώην Μύλους του Αγίου Γεωργίου Πατρών, θα τεθεί σε λειτουργία, σύμφωνα με τις υπάρχουσες εκτιμήσεις με τα στελέχη του Υπεραστικού ΚΤΕΛ Αχαΐας να βρίσκονται σε φάση αναμονής.
Οι αλλαγές αφορούν κυρίως στη στάθμευση γύρω από τον νέο Σταθμό ως εξής:
– Στις οδούς Άστιγος και Δροσοπούλου θα επιτρέπεται μόνο η προσωρινή στάθμευση.
– Στην Όθωνος Αμαλίας, στο ύψος της Άστιγος, θα δημιουργηθεί λωρίδα 14 μ. για οχήματα που αφήνουν επιβάτες ή δέματα.
-Πίσω από τη λωρίδα, σε απόσταση 11 μ., θα λειτουργεί νέα πιάτσα Ταξί με 13 θέσεις.
Ωστόσο, έντονες αντιδράσεις προκαλεί η νέα πιάτσα Ταξί . «Θα ασκήσουμε κάθε νόμιμο μέσο για να μην περάσει αυτό που πάνε να κάνουν» δηλώνει στον «Νεολόγο» ο Πρόεδρος του Σωματείου Ιδιοκτητών Οδηγών Ταξί Πατρών Γιώργος Σίδερης. Οι οδηγοί ταξί υποστηρίζουν ότι η χωροθέτηση πίσω από προσωρινά παρκαρισμένα οχήματα είναι επισφαλής για οδηγούς, επιβάτες και πεζούς.
Οι πύλες εισόδου – εξόδου
Οι βασικές πύλες του Σταθμού θα είναι δύο:
- η πρώτη στην οδό Νόρμαν για τις αναχωρήσεις και
- η δεύτερη στη συμβολή Νόρμαν και Όθωνος Αμαλίας για τις αφίξεις.
Στην οδό Νόρμαν θα απαγορεύεται επίσης η μόνιμη στάθμευση.
Το σενάριο κυκλικού κόμβου
Έντονος είναι, ωστόσο, ο προβληματισμός για το κυκλοφοριακό στην περιοχή, όπου συναντώνται τρεις πολυσύχναστοι δρόμοι: Ηρώων Πολυτεχνείου, Νόρμαν και Όθωνος Αμαλίας, ενώ δίπλα βρίσκεται ο παραλιακός Ποδηλατόδρομος και η γραμμή του Προαστιακού τρένου. Το Υπεραστικό ΚΤΕΛ υποστηρίζει ότι, σύμφωνα με μελέτες πανεπιστημιακών ομάδων, η θέση εξυπηρετεί καλύτερα το επιβατικό κοινό καθώς βρίσκεται κοντά στο κέντρο. Υπέρμαχοι του έργου προτείνουν την κατασκευή Κυκλικού Κόμβου στο σημείο, έργο που θεωρούν απαραίτητο ακόμη και χωρίς τη λειτουργία του Σταθμού.