Αυτό μπορεί να συμβεί με την “μίσθωση οχημάτων για εμπορευματικές μεταφορές”, όπως αναφέρει επί λέξη ο σχετικός νόμος. Δηλαδή, επιτρέπεται πλέον σε αλλοδαπά μισθωμένα φορτηγά να εκτελούν μεταφορές εντός της χώρας αλλά και εκτός! (από άλλη χώρα μέλος της ΕΕ).
Αυτό σημαίνει ότι πλέον εταιρείες μεταφορών του εξωτερικού μπορούν να δικτυωθούν μέσα στην χώρα μας και να πάρουν σίγουρα μερίδιο αγοράς από το μεταφορικό έργο των ελληνικών εταιρειών. Μάλιστα η παρουσία τους στους ελληνικούς δρόμους στην ουσία θα είναι χωρίς κανένα έλεγχο αφού θα απασχολούν αλλοδαπούς οδηγούς και θα έχουν φορολογικές έδρες εκτός Ελλάδος.
Πώς πέρασε αυτός ο νόμος που δημιουργεί έναν ασφυκτικό ανταγωνισμός στις Ελληνικές Μεταφορές; Με την δικαιολογία ότι υπάρχει μια ανάγκη των ξένων εταιρειών να μπορούν να αντικαταστήσουν οχήματα τους σε περιπτώσεις βλάβης των δικών τους ή αυξημένης ζήτησης του μεταφορικού τους έργου.