• Εταιρικό Προφίλ
  • Έντυπη Έκδοση
  • Συνδρομή
  • Πολιτική Απορρήτου
  • Επικοινωνία
Σάββατο, 17 Μαΐου, 2025
Molonoti News
No Result
View All Result
  • Αρχική
  • Πολιτική
  • Ελλάδα
  • Κόσμος
  • Οικονομία
  • Πάτρα
    • Πάτρα – Νέα
    • Πάτρα – Πολιτισμός
    • Ατζέντα
    • Το σχόλιο της Ημέρας
  • Πολιτισμός
  • Επιστήμη
    • Υγεία
    • Τεχνολογία
  • Απόψεις
  • After Hours
    • Lifestyle
► ΗΜΕΡΑ 90.4FM
Molonoti News
  • Αρχική
  • Πολιτική
  • Ελλάδα
  • Κόσμος
  • Οικονομία
  • Πάτρα
    • Πάτρα – Νέα
    • Πάτρα – Πολιτισμός
    • Ατζέντα
    • Το σχόλιο της Ημέρας
  • Πολιτισμός
  • Επιστήμη
    • Υγεία
    • Τεχνολογία
  • Απόψεις
  • After Hours
    • Lifestyle
No Result
View All Result
molonoti.gr
No Result
View All Result

Νότια Κορέα: Πού εστιάζουν οι αρχές, τι μαρτυρούν τα στοιχεία για τη συντριβή του αεροσκάφους – Γιατί μπαίνουν στο μικροσκόπιο τα Boeing

Molonoti από Molonoti
30 Δεκεμβρίου 2024
σε Κόσμος
5
0
Νότια Κορέα: Πού εστιάζουν οι αρχές
8
SHARES
125
VIEWS
Share on FacebookShare on Twitter

Οι πιλότοι κατάφεραν να οδηγήσουν το αεροσκάφος έως τον διάδρομο προσγείωσης, αλλά χωρίς να έχουν κατεβάσει τους τροχούς. Αυτό σύρθηκε πάνω στην κοιλιά του και τελικά καρφώθηκε πάνω σε ένα ανάχωμα στο τέλος του διαδρόμου, με αποτέλεσμα να τυλιχθεί στις φλόγες. Από τους 181 επιβαίνοντες, μόνο δύο επέζησαν.

Ίσως σας ενδιαφέρει:

Πιστόριους: Η ΕΕ πρέπει να προετοιμαστεί για εφαρμογή κατάπαυσης πυρός στην Ουκρανία

Ξεκληρίστηκε οικογένεια από χτύπημα Ρώσων σε λεωφορείο στην Ουκρανία

Τραμπ για Πούτιν: Ήθελε να τελειώσει τον πόλεμο σε μια εβδομάδα

Η Νότια Κορέα έχει βυθιστεί στο πένθος μετά τη συντριβή του Boeing της Jeju Air. Πέντε από τους επιβάτες, που έχασαν τη ζωή τους ήταν παιδιά ηλικίας κάτω των 10 ετών, με το νεότερο θύμα να είναι ένα αγόρι μόλις 3 ετών. Στη μοιραία πτήση 7C 2216 επέβαιναν αρκετές οικογένειες. Ένας από τους συγγενείς των θυμάτων δήλωσε ότι 5 μέλη της οικογένειάς του, από 3 διαφορετικές γενιές, ήταν στο αεροσκάφος. Άλλος δήλωσε στο πρακτορείο Yonhap ότι έχασε την κόρη του, με τον σύζυγό της και τα παιδιά τους.

Και το ερώτημα παραμένει: Τι προκάλεσε αυτή την τραγωδία; Ήταν αρκετό το χτύπημα από ένα πτηνό, για να οδηγήσει στη συντριβή;

Η πτήση 7C 2216 της Jeju Air από την Μπανγκόκ μετέφερε 175 επιβάτες και έξι μέλη του πληρώματος όταν η καταστροφή σημειώθηκε στο αεροδρόμιο της κομητείας Muan, στο νοτιοδυτικό άκρο της χώρας, λίγο μετά τις 9 π.μ. τοπική ώρα Κυριακής.

Πλάνα από τη συντριβή που μεταδόθηκαν από πολλά νοτιοκορεατικά μέσα έδειξαν το αεροπλάνο να γλιστράει στην κοιλιά του με μεγάλη ταχύτητα, να χτυπά σε ένα ανάχωμα και να τυλίγεται στις φλόγες.

Ούτε το πίσω ούτε το μπροστινό σύστημα προσγείωσης ήταν ορατό στα πλάνα – που μεταδόθηκαν από δίκτυα συμπεριλαμβανομένων των YTN, JTBC και MBC – με πυκνό καπνό να υψώνεται από το πίσω μέρος του αεροσκάφους.

Αργότερα, οι πυροσβέστες εθεάθησαν να προσπαθούν να σβήσουν τα φλεγόμενα συντρίμμια του αεροσκάφους, το οποίο καταγράφηκε ως Boeing 737-800 στον ιστότοπο παρακολούθησης πτήσεων FlightAware. Πολλά μέρη του αεροσκάφους φάνηκαν επίσης σκορπισμένα στον διάδρομο προσγείωσης.

Τα θύματα περιλαμβάνουν 84 άνδρες, 85 γυναίκες και 10 άτομα των οποίων το φύλο δεν ήταν δυνατό να προσδιοριστεί, σύμφωνα με την Πυροσβεστική Υπηρεσία. Και οι δύο επιζώντες ήταν μέλη του πληρώματος, ένας άνδρας και μία γυναίκα, σύμφωνα με τις υπηρεσίες διάσωσης.

Δύο Ταϊλανδοί υπήκοοι ήταν μεταξύ των επιβαινόντων. Όλοι οι άλλοι επιβάτες ήταν Νοτιοκορεάτες.

Ειδικοί ανέφεραν στο CNN ότι το υπόστρωμα του αεροπλάνου – συγκεκριμένα, οι τροχοί που χρησιμοποιούνται για την απογείωση και την προσγείωση – φαινόταν να μην έχουν αναπτυχθεί πλήρως πριν από την προσγείωση. Αλλά το τι μπορεί να προκάλεσε αυτή την αποτυχία είναι ακόμα ασαφές.

Όπως είπαν χρειάζονται περισσότερα στοιχεία προτού οι αρχές της Νότιας Κορέας μπορέσουν να εντοπίσουν οριστικά τι θα μπορούσε να προκάλεσε τη συντριβή και εάν ισχύουν οι εικασίες για χτύπημα πτηνού πριν από την προσγείωση.

Τα σχόλια έγιναν αφότου ο Lee Jeong-hyun, επικεφαλής της Πυροσβεστικής Υπηρεσίας Muan, ενημέρωσε τα μέσα ενημέρωσης ότι η αιτία «υπολογίζεται ότι ήταν το χτύπημα πουλιού ή η κακοκαιρία». Το σενάριο της κακοκαιρίας, ωστόσο, δεν φαίνεται να έχει καμία βάση. Τα πλάνα της συντριβής έδειξαν καθαρό ουρανό εκείνη την ώρα.

Τα πράγματα περιπλέκονται δεδομένου ότι τόσο το αεροσκάφος όσο και η εταιρεία έχουν ισχυρό ιστορικό ασφάλειας και οι συνθήκες πτήσης ήταν εξαιρετικές, σχολιάζει το CNN.

Το Boeing 737-800 είναι ένα από τα πιο ευρέως χρησιμοποιούμενα αεροσκάφη στον κόσμο και το καθένα χρησιμοποιείται για περίπου τέσσερις ή πέντε πτήσεις την ημέρα, εξηγεί ο Τζέφρι Τόμας, συντάκτης του Airline News, ο οποίος θεωρεί ότι πολλά σε σχέση με τις συνθήκες συντριβής «δεν βγάζουν νόημα». «Είναι το πιο αξιόπιστο αεροσκάφος στον κόσμο και βρίσκεται σε υπηρεσία εδώ και 20 χρόνια», είπε. «Όλοι ξέρουν πώς λειτουργεί. Και λειτουργεί πραγματικά, πολύ καλά. Και η συντήρηση που γίνεται στη (Νότια) Κορέα είναι τόσο καλή όσο γίνεται σε όλο τον κόσμο», πρόσθεσε.

«Είναι λίγο ασαφές εάν το κάτω αμάξωμα κατέρρευσε κατά την προσγείωση ή αν το υπόστρωμα δεν είχε αναπτυχθεί καθόλου. Αυτό είναι ένα πραγματικά σοβαρό θέμα στο οποίο προφανώς οι ερευνητές θα επικεντρωθούν πολύ», πρόσθεσε ο Τόμας. Πρόσθεσε ότι «είναι περίεργο» ότι η συντριβή συνέβη, δεδομένου ότι προσγειώθηκε υπό ξηρές και ηλιόλουστες συνθήκες σε ένα καλό αεροδρόμιο.

Από την πλευρά του ο Ντέιβιντ Λίαρμαουντ, ειδικός σε θέματα αεροπορίας, δήλωσε στο Sky News ότι τα αεροδρόμια δεν θα πρέπει να έχουν τσιμεντένιους τοίχους στο τέλος των διαδρόμων. Χωρίς αυτό, το αεροπλάνο θα είχε γλιστρήσει μέχρι να σταματήσει, ακόμη και αν το σύστημα προσγείωσης του είχε αποτύχει, υποστήριξε. «Όταν το είδατε να γλιστράει από το τέλος του διαδρόμου, τίποτα δεν είχε πάρει φωτιά. Το αεροσκάφος βρισκόταν υπό πλήρη έλεγχο», είπε. «Κατά την προσγείωση, το αεροσκάφος ήταν απόλυτα ίσιο με τα φτερά του. Το είχαν χειριστεί πολύ καλά. Ήταν μια χαρά μέχρι το σημείο που χτύπησε στον τοίχο».

Ο διευθύνων σύμβουλος της Jeju Air είπε ότι το αεροσκάφος δεν είχε δείξει «ενδείξεις προβλημάτων» πριν από το ατύχημα της Κυριακής. «Αυτή τη στιγμή, είναι δύσκολο να προσδιοριστεί η αιτία του ατυχήματος και πρέπει να περιμένουμε το επίσημο πόρισμα της έρευνας από την αρμόδια κυβερνητική υπηρεσία», δήλωσε ο Κιμ Γι-μπάε κατά τη διάρκεια συνέντευξης Τύπου στο αεροδρόμιο.

Στελέχη της Εθνικής Επιτροπής Διερεύνησης Περιστατικών της Νότιας Κορέας διερευνούν από την πρώτη στιγμή τις αιτίες. Το Εθνικό Συμβούλιο Ασφάλειας Μεταφορών (NTSB) ηγείται μιας ομάδας Αμερικανών ερευνητών, συμπεριλαμβανομένης της Boeing και της Ομοσπονδιακής Υπηρεσίας Αεροπορίας (FAA), για να βοηθήσουν τις αρχές της Νότιας Κορέας στην έρευνά τους για τη συντριβή.

Το NTSB είπε ότι οποιεσδήποτε πληροφορίες σχετικά με την έρευνα θα δημοσιοποιηθούν από την αεροπορική και σιδηροδρομική εταιρεία της Νότιας Κορέας.

Σύμφωνα με την επίσημη ενημέρωση ο πύργος ελέγχου είχε δώσει εντολή στον πιλότο να αλλάξει πορεία για να προσγειωθεί προς την αντίθετη κατεύθυνση, για να αποφύγει το ενδεχόμενο χτύπημα πτηνών. Ο πιλότος ακολούθησε τις οδηγίες.

Περίπου ένα λεπτό αργότερα, ο πιλότος έκανε μια κλήση στον πύργο. Η απόπειρα προσγείωσης σημειώθηκε περίπου δύο λεπτά μετά την κλήση του Mayday, σύμφωνα με το υπουργείο.

Ο καταγραφέας δεδομένων πτήσης και η συσκευή καταγραφής φωνής (τα δύο μαύρα κουτιά) ανακτήθηκαν και αναμένεται να προσφέρουν κρίσιμες πληροφορίες.

Τα Boeing στο μικροσκόπιο

Ένα ακόμη Boeing 737-800 της αεροπορικής εταιρείας χαμηλού κόστους Jeju Air το οποίο εκτελούσε πτήση εσωτερικού αντιμετώπισε αδιευκρίνιστο πρόβλημα στο σύστημα προσγείωσης, παρόμοιο με εκείνο που ανέφερε το πλήρωμα του αεροσκάφους που συνετρίβη χθες Κυριακή, ωστόσο επέστρεψε στο αεροδρόμιο από όπου είχε απογειωθεί και προσεδαφίστηκε με ασφάλεια, σύμφωνα με το νοτιοκορεατικό εθνικό πρακτορείο ειδήσεων Yonhap.

Τα 39 από τα 41 αεροσκάφη του στόλου της Jeju Air είναι αυτού του τύπου. Οι αρχές της Νότιας Κορέας σχεδιάζουν «ειδικές επιθεωρήσεις» όλων των Boeing 737-800 που χρησιμοποιούνται στη χώρα.

 

Tags: Κόσμος
Share3Tweet2
Molonoti

Molonoti

Προτείνουμε για εσάς:

Πιστόριους: Η ΕΕ πρέπει να προετοιμαστεί για εφαρμογή κατάπαυσης πυρός στην Ουκρανία

17 Μαΐου 2025
0
126
Πιστόριους: Η ΕΕ πρέπει να προετοιμαστεί για εφαρμογή κατάπαυσης πυρός στην Ουκρανία

Μετά από συνάντηση που είχε με ομολόγους του από τη Γαλλία, την Ιταλία, την Πολωνία και τη Μεγάλη Βρετανία στη Ρώμη στις 16 Μαΐου, ο Γερμανός υπουργός Άμυνας,...

ΠερισσότεραDetails

Ξεκληρίστηκε οικογένεια από χτύπημα Ρώσων σε λεωφορείο στην Ουκρανία

17 Μαΐου 2025
0
125
Ξεκληρίστηκε οικογένεια από χτύπημα Ρώσων σε λεωφορείο στην Ουκρανία

Ο ρωσικός στρατός εξαπέλυσε επίθεση με drone, χτυπώντας ένα μικρό λεωφορείο με πολίτες, στο Σούμι της βορειοανατολικής Ουκρανίας, το πρωί του Σαββάτου, ενώ τις τελευταίες ώρες Μόσχα και...

ΠερισσότεραDetails

Τραμπ για Πούτιν: Ήθελε να τελειώσει τον πόλεμο σε μια εβδομάδα

17 Μαΐου 2025
0
126
«Λευτεριά στη Μαρίν Λεπέν» γράφει ο Τραμπ σε νέα ανάρτησή του υπέρ της ακροδεξιάς πολιτικού

O Ντόναλντ Τραμπ εξέφρασε εκ νέου την σιγουριά του ότι ο πόλεμος στην Ουκρανία μπορεί να τερματιστεί μόνο με τη δική του συμμετοχή και αν συναντηθεί με τον...

ΠερισσότεραDetails

Εφικτή η συνάντηση Πούτιν–Ζελένσκι εάν επιτευχθούν ορισμένες συμφωνίες

17 Μαΐου 2025
0
125
Εφικτή η συνάντηση Πούτιν–Ζελένσκι εάν επιτευχθούν ορισμένες συμφωνίες

Αν οι αντιπροσωπείες Ρωσίας και Ουκρανίας ανοίξουν τον δρόμο για κατάπαυση πυρός, τότε ενδέχεται να συναντηθούν οι δύο πρόεδροι, είπε σήμερα ο εκπρόσωπος Τύπου του Κρεμλίνου Ντμίτρι Πεσκόφ,...

ΠερισσότεραDetails

Μη ρεαλιστικές οι απαιτήσεις της Μόσχας, λέει το Κίεβο μετά την ολοκλήρωση των συνομιλιών

16 Μαΐου 2025
0
126
Ολοκληρώθηκαν στην Κωνσταντινούπολη οι απευθείας επαφές Ουκρανίας-Ρωσίας

Οι συνομιλίες μεταξύ Ρωσίας και Ουκρανίας πραγματοποιήθηκαν με τουρκική μεσολάβηση και υπό στενή παρακολούθηση από την Ουάσιγκτον, στις οποίες παρευρέθηκαν ο Τούρκος υπουργός Εξωτερικών Χακάν Φιντάν και ο...

ΠερισσότεραDetails

Ακούστε Live τον Ημέρα 90.4 FM

90.4FM90.4FM
Listen on myTuner radio!

    Σχετικά Άρθρα

    Ο Τραμπ έχει συγκεντρώσει 266 εκλέκτορες από τους 270-«Κατέκτησε» και την Πενσυλβάνια

    Ο Τραμπ έχει συγκεντρώσει 266 εκλέκτορες από τους 270-«Κατέκτησε» και την Πενσυλβάνια

    6 Νοεμβρίου 2024
    126
    Σκωτία: Υπό κατάρρευση η κυβέρνηση συνασπισμού

    Σκωτία: Υπό κατάρρευση η κυβέρνηση συνασπισμού

    25 Απριλίου 2024
    125
    Ιδιώτες γιατροί: Δεν φοβόμαστε καμία απειλή απαντούν στο υπουργείο Υγείας

    Ιδιώτες γιατροί: Δεν φοβόμαστε καμία απειλή απαντούν στο υπουργείο Υγείας

    24 Ιουλίου 2024
    125

    Περισσότερες Κατηγορίες

    • After Hours
    • Lifestyle
    • Top-News
    • Αθλητισμός
    • Απόψεις
    • Ελλάδα
    • Επιστήμη
    • Κόσμος
    • Οικονομία
    • Πάτρα
    • Πάτρα – Πολιτισμός
    • Πολιτική
    • Πολιτισμός
    • Τεχνολογία
    • Το σχόλιο της Ημέρας
    • Υγεία
    • Χωρίς Κατηγορία
    Facebook Youtube

    Molonoti.gr

    Ανδρέας Χριστόπουλος

    Εκδότης

    ΚΑΤΗΓΟΡΙΕΣ

    • After Hours
    • Lifestyle
    • Top-News
    • Αθλητισμός
    • Απόψεις
    • Ελλάδα
    • Επιστήμη
    • Κόσμος
    • Οικονομία
    • Πάτρα
    • Πάτρα – Πολιτισμός
    • Πολιτική
    • Πολιτισμός
    • Τεχνολογία
    • Το σχόλιο της Ημέρας
    • Υγεία
    • Χωρίς Κατηγορία

    Επικοινωνία

      • Διαφήμιση – Πληροφορίες:
      • Βορείου Ηπείρου 91 Πάτρα, GR.
      • Τηλ.: (+30) 69399 17 333
    • Email: [email protected]
    • Πολιτική Απορρήτου
    • Έντυπη Έκδοση
    • Επικοινωνία

    © 2024 Molonoti.gr - Για να ξέρεις τι κρύβεται πίσω από κάθε είδηση!

    Welcome Back!

    Login to your account below

    Forgotten Password?

    Retrieve your password

    Please enter your username or email address to reset your password.

    Log In

    Add New Playlist

    No Result
    View All Result
    • Αρχική
    • Πολιτική
    • Ελλάδα
    • Κόσμος
    • Οικονομία
    • Πάτρα
      • Πάτρα – Νέα
      • Πάτρα – Πολιτισμός
      • Ατζέντα
      • Το σχόλιο της Ημέρας
    • Πολιτισμός
    • Επιστήμη
      • Υγεία
      • Τεχνολογία
    • Απόψεις
    • After Hours
      • Lifestyle

    © 2024 Molonoti.gr - Για να ξέρεις τι κρύβεται πίσω από κάθε είδηση!

    Το molonoti.gr χρησιμοποιεί cookies. Συνεχίζοντας σε αυτό το website συμφωνείται στη χρήση τους. Δείτε περισσότερα στη Πολιτική Απορρήτου.